کد خبر : 1591697 | 26 بهمن 1397 ساعت 08:46 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی‌گنجی بازی کرد، حریف سایپا بُرد

العربی قطر در حضور ملی پوش ایرانی خود برابر الریان شکست خورد.

پورعلی‌گنجی بازی کرد، حریف سایپا بُرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای نخستین بار مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مهمان تیم رده چهارمی الریان بود.

 

الریان که حریف تیم سایپا ایران در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است، در دقیقه ۱۳ با گلزنی گلمین ریواس در موقعیت ریباند پیش افتاد و در دقیقه ۱۹ نیز با شوت کو میونگ‌جین به گل دوم رسید و نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر پشت سر گذاشت.

 

ویلفرد بونی، مهاجم ساحل عاجی سابق منچستر سیتی که به تازگی از سوانسی انگلیس به العربی پیوسته و همانند پورعلی‌گنجی نخستین بازی خود را در لیگ ستارگان قطر انجام می‌داد، در دقیقه ۵۲ گل اول تیمش را به ثمر رساند، اما گلمین ریواس در دقیقه ۶۷ سومین گل العربی را زد.

 

الریان که به دنبال صعود به رده سوم جدول و نشان دادن آمادگی قبل از دیدار آسیایی سه‌شنبه هفته آینده مقابل سایپا بود، در نهایت به برتری ۳ بر یک مقابل یاران پورعلی‌گنجی رسید تا با ۳۰ امتیاز موقتا یک پله صعود در جدول لیگ ستارگان قطر داشته باشد؛ العربی نیز با این باخت، ۲۱ امتیازی و در جایگاه ششم جدول ماند.

 

پورعلی‌گنجی که تنها نیم‌فصل در اوپن بلژیک به میدان رفت و مجددا به لیگ ستارگان قطر بازگشت، در نخستین بازی برای العربی در دقیقه ۷۳ کارت زرد گرفت.

 

دیدگاه‌ها