کد خبر : 1591855 | 26 بهمن 1397 ساعت 18:37 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیبیه مسرت بخش یک خبر تاسف بار

روز گذشته در آستانه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خبری منتشر شد مبنی بر فوت دو راکب موتور که پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این دو هوادار با اعزام به بیمارستان و اقدامات صورت گرفته، شرایط مساعدی دارند.

تکذیبیه مسرت بخش یک خبر تاسف بار

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دقایقی به دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان باقی مانده بود، ورودی غربی استادیوم آزادی و ازدحام جمعیت در خیابان چوگان، نشان از یک اتفاق می‌داد. با نزدیک شدن به محل تجمع مشخص شده بود که دو هوادار پرسپولیس که برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور یافته بودند، با بی احتیاطی خود و برخورد به پشت وانت بار و سرنگون شدن از موتور با حادثه جدی مواجه شده بودند.

 


شدت جراحت و بی‌هوشی این دو هوادار این شایعه را شکل داد که آنها فوت شده‌اند اما امروز خبر مسرت بخشی مبنی بر شرایط مساعد آنها با اعزام به موقع به بیمارستان و کارهای درمانی منتشر شد تا این تکذیبیه مسرت بخش منتشر شود. این دو هوادار هرچند نتوانستند بازی تیم محبوب خود مقابل استقلال خوزستان و برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ را شاهد باشند، اما اکنون با برطرف شدن مشکل و شرایط مساعد بار دیگر در کانون خانواده خود حاضر خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها