کد خبر : 1591972 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:15 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

استادیوم هفتم تیر بابل در مسیر بازسازی (عکس)

استادیوم شهدای هفتم تیر بابل در ابتدای فصل از سوی سازمان لیگ برتر برای میزبانی از بازی های تیم خونه به خونه در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مورد تایید قرار نگرفت و همیه بهانه ای شد که اداره کل ورزش و جوانان استان تصمیم به بازسازی این استادیوم بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق شاید در ابتدا با گلایه باشگاه خونه به خونه از سازمان لیگ برتر همراه شد اما در حال منجر شدن به یک خیریت بزرگ است چرا که استادیوم شهدای هفتم تیر اینروزها حال و هوای گذشته را ندارد. سکوهای این استادیوم بیشتر از گذشته شده و تعداد تماشاگران بیشتری می توانند برای حمایت از تیم خونه به خونه به استادیوم بیایند. گفته می شود مراحل ساخت سکوها در اسفند ماه به پایان می رسد و مورد بهره برداری کامل قرار می گیرد. جایگاه ویژه استادیوم همان طور که در تصاویر می بینید در حال ساخت است و شکل و شمایل خوبی به استادیوم داده است. از همه مهمتر استادیوم مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی در رختکن و دیگر اتاق های مرتبط شده است و اتاق های جدیدی برای داوران، نیروهای امنیتی و هم چنین مسئولین در نظر گرفته شده است و این ها همه اتفاقات مثبتی است که در استادیوم شهدای هفتم تیر رخ داده است.

اتفاقی که چند ماه پیش در استادیوم آزادی پیش از بازی پرسپولیس – کاشیما رخ داد باید در خیلی از استادیوم های ما تکرار شود. اکنون خیلی از استادیوم های ایران در لیگ یک و لیگ 2 از استانداردهای روز دور هستند و همه این ها با سخت گیری از سوی سازمان لیگ برتر و همت باشگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان استان ها قابل حل است. تیم خونه به خونه در آینده با خیال راحت در استادیوم شهدای هفتم تیر به میدان خواهد آمد و اکنون به خوبی می داند در صورت صعود به لیگ برتر با چالش میزبانی مواجه نمی شود.

عکس: علیرضا گلی

 

 

 

 

دیدگاه‌ها