کد خبر : 1592077 | 27 بهمن 1397 ساعت 14:41 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی ها با همه مشکل داشتند

شاه مکوندی: دلیل فحاشی کامیابی نیا را نفهمیدم

استقلال خوزستان با وجود کسر شش امتیاز و حضور در قعر جدول نمایش خوبی در بازی هفته هجدهم برابر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی داشت.

به گزارش" ورزش سه" استقلال خوزستان در نیم فصل دوم نیز نتوانسته هنوز رنگ برد را ببیند و این موضوع شرایط این تیم را در جدول دشوارتر از قبل کرد. بازی استقلال خوزستان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اما کم حاشیه هم نبود. علاوه بر برخی صحنه های داوری ، درگیری هایی نیز از ابتدای بازی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد از جمله درگیری های مداوم وحید نامداری و شجاع خلیل زاده و البته درگیری کمال کامیابی نیا با میثم شاه مکوندی که به عنوان صحنه های پرحاشیه این بازی مطرح شدند. میثم شاه مکوندی مدافع وسط تیم استقلال خوزستان در این مسابقه ابتدا درباره شرایط خودش و تیم استقلال خوزستان گفت:« راستش درباره خودم باید بگویم که کمی گیج شده ام چون یک روز دفاع آخر بازی می کنم و یک روز هافبک دفاعی هستم. اصلا هم دوست ندارم دفاع وسط بازی کنم اما به خاطر شرایط تیم الان 4 مسابقه است که دفاع وسط هستم.»


مدافع و هافبک 26 ساله تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش از نظر فوتبالی نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته است گفت:« شک نکنید که ما فوتبال خوبی بازی می کنیم. من دوست دارم یک بار فیلم بازی های استقلال خوزستان را از هفته اول لیگ ببینید، به جرات می توانم بگویم که به غیر از بازی برابر استقلال تهران که واقعا خوب نبودیم، در تمام بازی ها حتی از حریفانمان بهتر بازی کردیم. اما خب شرایط روحی و روانی خیلی مهم است ، متاسفانه کسر آن شش امتیاز و بدشانسی ها باعث شده که تیم ما روی نوار بردن قرار نگیرد.»


شاه مکوندی اما در ادامه به صحنه درگیری اش با کمال کامیابی نیا در بازی هفته هجدهم استقلال خوزستان و پرسپولیس پرداخته و گفت:« در آن صحنه وحید نامداری داشت با شجاع خلیل زاده بحث می کرد. وحید یک اخطار داشت و شجاع به قول معروف داشت روی مخ او قدم می زد تا کارت قرمز را بگیرد. من به سمت وحید رفتم تا او را از بازی روانی شجاع خلیل زاده بیرون بیاورم که کامیابی نیا صدایم کرد و فحش داد.» او افزود:« حتی مجتبی رمضانی ما و فکر کنم مهدی شریفی بازیکن پرسپولیس هم در آن صحنه بودند و از این کار کامیابی نیا تعجب کردند.»


او در ادامه گفت:« نفهمیدم اصلا چرا این کار را کرد البته من هم خیلی از آن بازیکنان آرامی نیستم که واکنش نشان ندهم و طبیعی بود هر کس دیگری هم جای من بود با او بحث می کرد.»


مدافع وسط استقلال خوزستان در بازی برابر پرسپولیس گفت:« پرسپولیسی ها نمی دانم چرا اما در بازی روز پنجشنبه با همه چیز مشکل داشتند، داور تا بازیکنان ما آن ها با همه چیز درگیر شدند. وحید نامداری هجده ساله و یک بازیکن خیلی جوان است اما بازیکنان پرسپولیس و به خصوص شجاع خلیل زاده بارها روی او کار کردند تا وارد جنجال شود. شجاع که از دقیقه یک هر اتفاقی می افتاد روی داور بود. جالب است که در دقیقه 15 بازی فرزین گروسیان روی زمین افتاد و خلیل زاده از آن طرف زمین آمد به او گفت که بلند شود...!»


او اضافه کرد:« ما خوب بازی کردیم و حتی ده نفره هم می توانستیم گل بزنیم اما خب 7-8 بازیکن از جمله خود من اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردیم.» شاه مکوندی درباره اینکه چرا کمی دیر در فوتبال ایران مطرح شده هم گفت:« من خب در تیم فولاد نوین بازی می کردم که قهرمان لیگ یک شدیم اما همان سال کارت معافیت من هم باطل شد. من ابتدا به فجرسپاسی رفتم و بعد از آن به مقاومت تهران پیوستم و به نوعی دو سال از سطح اول فوتبال ایران دور بودم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها