کد خبر : 1592800 | 30 بهمن 1397 ساعت 11:49 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ باشگاهی قدرت مالی قهرمان عربستان را ندارد

ژسوس: الهلال می تواند در لیگ پرتغال بازی کند

سرمربی مشهور پرتغالی با وجود برکناری از هدایت الهلال همچنان به حمایت از این باشگاه و شاگردان سابق خود می پردازد.

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس پرتغالی تنها نیم فصل روی نیمکت رهبری الهلال دوام آورد و با وجود نتایج فوق العاده تنها به خاطر اختلافات درون باشگاهی از سمت خود برکنار و هدایت تیم را به زوران مامیچ سپرد.


با گذشت چند هفته از این اتفاق مربی پرتغالی در تازه ترین صحبت های خود نه تنها به حمایت از شاگردان سابق خود پرداخت بلکه در ادعایی جالب از توان بالای حضور الهلال در لیگ پرتغال و رقابت برای قهرمانی با تیم هایی مثل بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون خبر داد.


ژسوس در مصاحبه اسپورت کا عربستان گفت:«کورس قهرمانی الهلال با النصر؟ من معتقدم روی ویتوریا و شاگردانش در النصر توان رقابت برای قهرمانی با الهلال را ندارند چون الهلال تیمی قوی تر محسوب می شود. این تیم به نظر من می تواند همین الان در لیگ پرتغال با باشگاه های بنفیکا، اسپورتینگ و پورتو بر سر قهرمانی مبارزه همه جانبه ای داشته باشد».

 

1383352


مربی سابق الهلال با اشاره به محبوبیت باشگاه سعودی اضافه کرد:« استادیوم اختصاصی باشگاه ظرفیت 25 تا 30 هزار نفر را دارد اما برخی بازی های این باشگاه 50 تا 60 هزار نفر را نیز به ورزشگاه ملک فهد کشانده است. حمایتی که در پرتغال نمونه آن را کمتر می توان دید و شاید بیشتر باشگاه ها در این کشور آرزوی داشتن 10 هزار نفر تماشاگر را داشته باشند».


ژسوس با اشاره به این که الهلال در هر جامی می تواند قهرمان شود عملا برای رقبای آسیایی این باشگاه نیز خط و نشان کشید و گفت:« الهلال بدون شک در هر تورنمنتی توان قهرمانی دارد چه در لیگ پرتغال چه در لیگ قهرمانان آسیا. در پرتغال کمتر باشگاهی پیدا می شود که پشتوانه مالی الهلال را داشته باشد درست مثل آسیا ازهمین رو من منتظر عناوین جدیدی برای این تیم و ستاره هایش هستم».

دیدگاه‌ها