کد خبر : 1593067 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:41 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: منچستر یونایتد باید امسال یک جام بگیرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، در آستانه دیدار مهم تیمش مقابل لیورپول که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد می‌گوید یونایتد باید این فصل هر طور شده یک جام بدست بیاورد.

سولسشر: منچستر یونایتد باید امسال یک جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد که تیمش روز دوشنبه با پیروزی 2-0 مقابل چلسی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت و باید یکشنبه آینده در یک بازی حساس و مهم در لیگ برتر به مصاف لیورپول برود، می‌گوید یونایتد باید امسال هر طور شده حداقل یک جام بدست بیاورد.

 

جام حذفی در حال حاضر یکی از هدفهای اصلی یونایتد و سولسشر برای رسیدن به جام است. شیاطین سرخ که سال گذشته هم به فینال جام حذفی راه یافته بودند امسال در مرحله یک‌چهارم به مصاف ولوز خواهند رفت.

 

1381536

 

یونایتد در حال حاضر در رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و سولسشر که بعد از بدست گرفتن سکان هدایت شیاطین سرخ با تعریف و تمجید کارشناسان و فوتبالدوستان روبرو شده، قصد دارد روز یکشنبه با درخشش مقابل لیورپول نشان دهد که هیچکس نباید منچستریونایتد را دست‌کم بگیرد.

 

سولسشر درباره بازی تیمش با لیورپول به خبرنگاران گفت:" بازی ما با لیورپول بازی دشواری است که باید تمام تمرکزمان را به آن معطوف کنیم".

 

سولسشر در ادامه گفت:" بازی برگشت ما با پاری سن ژرمن در پاریس هم بازی سختی است. ما باید به پاریس برویم و آنها را 2-0 شکست بدهیم. ولی یادتان باشد که ما چلسی را 2-0 بردیم و نشان دادیم که تیم خیلی خوبی هستیم".

 

سرمربی موقت منچستریونایتد در ادامه گفت:" لیگ برتر برای ما اهمیت زیادی دارد ولی برایمان فوق‌العاده مهم است که در پایان فصل حداقل یک جام بدست بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها