کد خبر : 1593925 | 04 اسفند 1397 ساعت 18:55 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

زوج کمال - نادری تنها با یک اشتباه

کمال کامیابی نیا و محمد نادری که امروز در دفاع میانی به میدان رفتند، نمایش کم نقصی داشتند.

زوج کمال - نادری تنها با یک اشتباه

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند که سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده مدافعان میانی این تیم مصدوم بودند و به همین دلیل برانکو ملزم به استفاده از دیگر بازیکنان در این بخش از زمین بود. برخی تصور می‌کردند برانکو از مصلح و نادری در دفاع میانی استفاده کند اما باتوجه به این که هر دوی این بازیکنان چپ پا هستند و همچنین در لیست پرسپولیس دفاع چپ جانشین وجود ندارد، سرمربی‌ این تیم ترجیح داد زوج کمال و نادری را در پست دفاع وسط به کار گیرد.

 

این دو در طول ۹۰ دقیقه نمایش کم نقصی داشتند و به جز یک اشتباه که هیثم هاشمی زاده را در آستانه تک به تک شدن قرار داد، اشتباه دیگری مرتکب نشدند تا نمره قبولی بگیرند. در آن صحنه نیز شیری به خوبی پوشش داد و با یک تکل مانع از گل شدن ضربه شد. البته تیم میزبان نیز توان هجومی زیادی نداشت اما با این حال زوج جدید قرمزها در دفاع میانی نیز عملکرد قابل دفاعی را از خود نشان داد.

 

باتوجه به این که کادر پزشکی پرسپولیس فعلا نظر قطعی در خصوص میزان مصدومیت شجاع و سیدجلال نداده، احتمال دارد این دو در بازی های آینده نیز غایب باشند و برانکو شاید مجبور شود در بازی های آسیایی نیز زوج امروز را استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها