کد خبر : 1594336 | 06 اسفند 1397 ساعت 10:43 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلن شیرر و رود گولیت:

سوءتفاهمی در کار نبود، از دستور ساری سرپیچی شد

آلن شیرر و رود گولیت، کارشناسان پخش تلویزیونی فینال جام اتحادیه انگلیس، هر دو ادعای مائوریتزیو ساری درباره اینکه درگیری‌اش با کپا آریسابالاگا تنها نتیجه یک سوءتفاهم بوده را رد کردند.

سوءتفاهمی در کار نبود، از دستور ساری سرپیچی شد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در آخرین دقایق بازی چلسی و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس که در ومبلی برگزار می‌شد، میلیونها بیننده تلویزیونی مسابقه در کمال تعجب تصاویر به شدت عصبانی و برافروخته مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی را در حالی می‌دیدند که کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان این تیم از دستورش سرپیچی کرده و حاضر نبود از زمین خارج شود.

 

1385175

 

ساری که از شدت خشم برافروخته شده بود چیزی نمانده بود که وارد تونل خروجی شده و از زمین خارج شود اما دوباره برگشت و به ایستادن در کنار زمین ادامه داد. اما ساری در پایان بازی سعی کرد این ماجرا را کم‌اهمیت نشان دهد.

 

ساری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من متوجه شدم که مشکلی وجود دارد و باید یک تعویض انجام بدهیم. ولی ماجرا را بعد از 4 دقیقه زمانی که دکتر تیم برگشت و روی نیمکت نشست متوجه شدم. خلاصه اینکه ماجرا یک سوءتفاهم بزرگ بود".

 

1385174

 

اما آلن شیرر، کارشناس پخش تلویزیونی بازی با رد ادعای ساری گفت:" به نظر من نوع واکنشهای سرمربی چلسی نشان می‌دهد که داستان از چه قرار است. ساری کاملا از کوره در رفته بود. به نظر من که چیزی به اسم سوءتفاهم در کار نبود. او می‌خواست دروازه‌بان را بیرون بیاورد ولی دروازه‌بان سرپیچی کرد و اقتدارش را زیر سوال برد".

 

رود گولیت، سرمربی سابق چلسی هم که در استودیوی پخش تلویزیونی حضور داشت گفت توضیحات ساری او را قانع نکرده و به قول او "همه می‌دانند که در آن صحنه واقعا چه اتفاقی افتاد".

 

1385176

 

گولیت در این باره گفت:" کاپیتان چلسی باید سراغ دروازه‌بان می‌رفت و به او می‌گفت از زمین برو بیرون! حرفهای ساری چیزی نیست جز یک سری توجیهات دیپلماتیک برای روزنامه‌ها که فردا از شدت حملات‌شان کاسته شود".

 

گولیت در ادامه گفت:" نوع حرکات ساری در کنار زمین همه چیز را روشن می‌کند. نمی‌شود چیزی به این واضحی را انکار کرد".

 

بعد از ساری کپا هم به خبرنگاران گفت که قصدش مخالفت با تعویض شدن نبوده بلکه می‌خواسته به کادر فنی بفهماند که مصدوم نشده و می‌تواند به بازی ادامه دهد.

 

دیدگاه‌ها