کد خبر : 1594558 | 07 اسفند 1397 ساعت 08:35 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

خشم بشیکتاش از شادی دروازه‌بان فنرباغچه (عکس)

بعد از دربی دراماتیک فنرباغچه و بشیکتاش در شهر استانبول که با بازگشت خارق‌العاده فنر همراه بود، شادی‌های پرشور ولکان دمیرل سنگربان فنر، به یکی از خبرهای جنجالی دربی تبدیل شد.

خشم بشیکتاش از شادی دروازه‌بان فنرباغچه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه و بشیکتاش در یکی از دربی‌های حساس شهر استانبول دیروز در حالی به مصاف هم رفتند که بشیکتاش در نیمه اول با 3 گل از حریف خود که امسال در مشکلات عمیقی به سر می‌برد پیش افتاد. اما فنرباغچه با شروع نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی سرمربی‌اش ارسون یانال، کامبکی رویایی انجام داد و تا دقیقه 67 نتیجه بازی را 3-3 کرد.

 

1385455

 

با وجود اینکه فنرباغچه امسال وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارد و پیش از دربی دیروز با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم سوپرلیگ ترکیه، وضعیتی کاملا بحرانی را تجربه می‌کرد، اما قناری‌های استانبول نشان داده‌اند که در دربی‌ها همچنان یکی از غول‌های این شهر هستند.

 

1385453

 

بعد از گل سوم فنر که در دقیقه 67 با شوت سهمگین حسن علی به ثمر رسید، ولکان دمیرل، دروازه‌بان فنرباغچه که از شدت شادی سر از پا نمی‌شناخت با خوشحالی بعد از گل جنجالی خود جو سکوها را پرتنش کرد، به شکلی که نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه از وقوع یک درگیری گسترده بین هواداران دو تیم نگران شدند.

 

1385457

 

ولکان که از شدت خوشحالی کنترل خود را از دست داده بود، در آن شرایط حساس که هواداران بشیکتاش، پیروزی 3-0 نیمه اول‌شان را از دست رفته می‌دیدند و تنش در بین آنها به اوج رسیده بود، به سمت هواداران بشیکتاش در استادیوم رفت و شادی خود را در مقابل آنها انجام داد، حرکتی که می‌توانست تبعات بدی برای نظم استادیوم داشته باشد. از بخت خوب مقامات انتظامی استادیوم، اتفاق خاصی روی سکوهای بشیکتاش نیفتاد ولی بعد از پایان بازی، ولکان دمیرل در شبکه‌های اجتماعی با سیل حملات بسیار تند هواداران بشیکتاش روبرو شده است.

 

1385456

 

 

دیدگاه‌ها