کد خبر : 1594698 | 07 اسفند 1397 ساعت 18:53 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بایرن ترکیبی از رئال و بارسلوناست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر واتفورد حضور یافت.

کلوپ: بایرن ترکیبی از رئال و بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها برای حفظ فاصله یک امتیازی خود در صدر جدول با سیتی، باید در دیدار خانگی فردا شب خود در لیگ برتر برابر واتفورد و پیش از دربی حساس هفته بعد برابر اورتون، به سه امتیاز دست یابند.

 

یورگن کلوپ گفت: "فکر نمی کنم در تاریخ فوتبال وقتی تیم یک سرمربی چهارشنبه بازی دارد، وی در فکر دیدار یکشنبه هفته بعد باشد. واتفورد برابر تیم های بالای جدولی مالکیت توپ زیادی ندارد اما آنها دفاع متراکمی دارند و ما باید این موضوع را تحلیل کنیم.

 

1385578

 

واتفورد تیمی پرتحرک است و ما باید آماده مقابله با آنها باشیم. ما در جریان بازی توپ را اختیار داریم و باید کار مفیدی با آن انجام دهیم. این یک بازی لیگ برتری در مقابل یک تیم باکیفیت است.

 

ما نیاز به حمله و دفاع توامان داریم. بایرن مونیخ ترکیبی از سبک بازی بارسلونا و رئال مادرید بود و خبر خوب برای من این است که فکر می کنم تیمم می تواند بهتر هم بازی کند. دیدار برابر منچستر یونایتد عجیب بود زیرا ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما مصدومیت های متوالی ریتم بازی را تغییر داد.

 

فراموش نکنیم یونایتد بهترین تیم ماه گذشته بود و آنها فقط برابر پاری سن ژرمن مغلوب شدند و به جز تاتنهام، تیمی موقعیت چندانی روی دروازه آنها ایجاد نکرد. تفکر جدید لیورپول چیزهای زیادی را تغییر داده است اما ما همیشه در بازی های خود راه حل هایی پیش رو داریم."

 

1384959

 

مصدومیت فرمینو: "به نظر می رسد شرایط روبرتو خوب است، ما در این مورد واقعا خوش شانس بودیم زیرا مصدومیت او آنطور که اول فکر می کردیم، جدی نیست. ممکن است فرمینو فردا شب هم بازی کند اما برای دربی آماده خواهد بود."

دیدگاه‌ها