کد خبر : 1594863 | 08 اسفند 1397 ساعت 14:55 | 80.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که یک پسر 19 ساله مسی را بی اثر کرد

وقتی صحبت از برخورد رئال و بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری می شود، بی اختیار به یاد 6 سال پیش و درخشش رافا واران برابر آبی اناری ها می افتیم.

روزی که یک پسر 19 ساله مسی را بی اثر کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسا و رئال امشب بازی برگشت خود در نیمه نهایی کوپا دل ری را در برنابئو برگزار خواهند کرد. پس از درخشش مسی مقابل سویا و هت تریک او، بسیاری شانس بارسا را برای پیروزی بیشتر می دانند به خصوص که امسال، رئال شرایط همیشه را ندارد و بدون رونالدو در مقابل بارسای مسی به نوعی قدرت ویژه خود را نیز از دست داده است.

 

 

1385772

 

 

مسی در بهترین فرم به ال کلاسیکو رسیده و حتی نشریه اسپورت، در شماره امروز خود از برنابئو به عنوان باغچه خانه او یاد کرده است و اینکه آماده است تا شاهد هنرنمایی مسی باشد. این اعتماد به نفس فوق العاده بالا در جبهه کاتالان ها شش سال پیش نیز وجود داشت. رئال با مورینیو شرایط مطلوبی نداشت و بارسا یکه تاز لالیگا بود.

 

بازی رفت دو تیم در برنابئو بود و بارسا با شانس بالایی برای پیروزی وارد میدان شد. در رئال بازیکنانی چون اسین، کایه خون و کاروالیو حضور داشتند و در بارسا نیز بازیکنانی چون پدرو، فابرگاس و پینتو کار را از ابتدا شروع کردند.

 

 

1385774

 

 

بازی در نهایت 1-1 مساوی به اتمام رسید. بارسا ابتدا با گل فابرگاس پیش افتاد و تک گل رئال را یک مدافع جوان 19 ساله به نام رافا واران روی سانتر بی نقص اوزیل و با ضربه سر به ثمر رساند. واران نه تنها گلزنی کرد که در طول 90 دقیقه به مسی اجازه گلزنی نداد؛ هرچند که فوق ستاره آرژانتینی پاس تک گل تیمش را به فابرگاس داد.

 

در بازی برگشت بازهم شانس بارسا را برای صعود به فینال بیشتر می دانستند اما این رئال بود که 1-3 به پیروزی رسید. واران در بازی برگشت هم گلزنی کرد و به مسی اجازه هنرنمایی نداد. او پس از گلزنی در آغوش مورینیو جای گرفت و تصویری به یادماندنی از آن بازی را به ثبت رساند. بسیاری هنوز هم آن دو بازی را بهترین بازی های واران برای رئال می دانند.

 

 

1385773

 

 

شش سال بعد، آن مدافع 19ساله فرانسوی تبدیل به یکی از بهترین مدافع میانی دنیا شده و 4 لیگ قهرمانان و یک جام جهانی را در ویترین افتخاراتش دارد.

 

 

دیدگاه‌ها