کد خبر : 1594865 | 08 اسفند 1397 ساعت 15:02 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال مادرید

کیلور ناواس، گلری که در سه قهرمانی متوالی رئال در لیگ قهرمانان نقشی کلیدی داشته، حالا به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کیلور بدون شک ستاره رئال در سه سال گذشته بوده است. دروازه بانی که البته هر از چند گاهی اشتباهاتی نیز داشته ولی کسی نمی تواند نقش مهم او در سه قهرمانی متوالی اخیر رئال در چمپیونزلیگ را انکار کند. همین دروازه بان اما پس از پیوستن تیبو کورتوا به رئال، جایگاه ثابت خود را از دست داده و تنها در کوپا دل ری فرصت عرض اندام پیدا می کند.

 

 

1385777

 

 

او البته در زمان لوپتگی، هم در لالیگا و هم در کوپا دل ری برای رئال به میدان می رفت ولی با اخراج این مربی و آمدن سولاری به نیمکت تبعید شد و کوپا دل ری به تنها مجال او برای حضور در ترکیب ثابت تبدیل شده است.

 

بازی امشب برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری، به نوعی یک بازی فینال گونه و مرگ و زندگی برای ناواس است. دیداری که اگر به شکست و حذف رئال منجر شود، احتمالا آخرین بازی فصل او برای رئال خواهد بود؛ مگر اینکه کورتوا دچار مصدومیت یا محرومیت شود.

 

 

1385776

 

 

کوپا دل ری همچنین تنها جامی است که ناواس با رئال کسب نکرده است. آخرین قهرمانی رئال در کوپا دل ری به فصل 14-2013 بر می گردد و ناواس یک فصل بعد به رئال پیوست. او امشب یک مسی آماده و روی فرم را پیش روی خود می بیند و باید یک بار دیگر اثبات کند که شایستگی او بسیار بیشتر از آن است که تنها در کوپا دل ری به میدان برود.

دیدگاه‌ها