کد خبر : 1594878 | 08 اسفند 1397 ساعت 16:10 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

دروازه بان اول بارسا در ال کلاسیکو مشخص شد

امشب دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو بین رئال و بارسا برگزار خواهد شد.

دروازه بان اول بارسا در ال کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم در نوکمپ 1-1 مساوی شده و بارسا برای صعود باید پیروز شده یا به تساوی 2-2 و پرگل تر دست یابد.

 

 

1385815

 

 

فهرست بارسا برای این بازی حساس شب گذشته اعلام شد و در عین شگفتی، یاسپر سیله سن، گلر هلندی توانست به شرایط آرمانی برای حضور در لیست نهایی برسد. او که در بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر سویا(برتری 6-1 بارسا) از ناحیه زانوی راست مصدوم شده بود، به نظر می رسید طبق ادعای پزشکان تا شش هفته قادر به همراهی بارسا نباشد ولی او پس از یک ماه توانست مصدومیت را پشت سر بگذارد.

 

طبق ادعای آاس، با وجود ورود سیله سن به فهرست ال کلاسیکو، این مارک آندره تراشتگن است که امشب برابر رئال از ابتدا به میدان خواهد رفت. گلر آلمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان به صورت ثابت برای بارسا به میدان می رود ولی والورده قصد ریسک روی سیله سن را ندارد و دروازه بان آلمانی امشب نیز همچون بازی رفت برابر رئال از ابتدا به میدان می رود.

 

سیله سن تا به اینجای فصل شش بازی در کوپا دل ری انجام داده، چهار گل پذیرفته و حاصل کار بارسا 5 برد و یک شکست بوده است. او در لیگ قهرمانان نیز 90 دقیقه برابر تاتنهام به میدان رفت و یک گل دریافت کرد. بازی هم 1-1 به اتمام رسید.

 

دیدگاه‌ها