کد خبر : 1594899 | 08 اسفند 1397 ساعت 18:03 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

گردان: به ناحق مرا از بازی پرسپولیس محروم کردند

دروازه‌بان محروم نفت آبادان از حسرت خود برای غیبت در دیدار مقابل پرسپولیس که انگیزه زیادی برای آن داشت صحبت می‌کند.

گردان: به ناحق مرا از بازی پرسپولیس محروم کردند

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان که مقطعی کوتاه حضور در دروازه پرسپولیس را تجربه کرده، در آستانه دیدار با نفت آبادان به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. او در خصوص این دیدار و شرایط تیمش پیش از جدال با شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: متاسفانه کارت ناحق گرفتم و می‌توانستم در بازی فردا حضور داشته باشم. داور در آن صحنه هم پنالتی اشتباه گرفت و هم کارت به من داد تا محروم شوم البته خدا را شکر که پنالتی را گرفتم اما ناراحتم بابت اینکه بازی را از دست دادم. این هم جزیی از فوتبال است و کاری نمی‌شود کرد. تیم ما اکنون در تهران است و کاملا آماده این بازی است و من نیز خودم را برای بازی بعدی آماده می کنم و امیدوارم بچه ها با دست پر برگردند.


وی درباره شرایط نفت و امیدواری این تیم برای کسب نتیجه گفت: مطمئنا روز سختی است. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و فینال آسیا را تجربه کرده و در این فصل هم عملکرد خوبی داشته است. بازی سختی برای ماست. با این حال مطمئن باشید برای این بازی با برنامه و تفکر خاصی می آییم. می دانم که نمایش خوبی خواهیم داشت.


گردان درباره حضور محمد دریس، دروازه بان جوان این تیم برابر پرسپولیس گفت: از جوانان آینده‌دار فوتبال ماست و امسال هم دو سه بازی مهم برای تیم ما انجام داد. مخصوصا در جام حذفی برابر تراکتور و عملکرد فوق العاده ای داشت. هیچکس از او انتظار ندارد در این بازی ستاره باشد. چیزی که تمرین کرده را در زمین بگذارد و اعتمادبنفس داشته باشد می‌تواند نمایش موفقی داشته باشد.


وی درباره اینکه چرا نفت آبادان در لیگ پرنوسان ظاهر شده گفت: نوسان ما کم است اما قبول دارم در جدول جایگاه مناسبی نداریم. خیلی مساوی می‌‎کنیم. بردمان و همچنین شکست کم است. با این حال جای امیدواری دارد که مقابل تیم‌های خوب و بالای جدول لیگ خوب کار کردیم. امیدوارم فردا هم این اتفاق بیفتد و نتیجه خوبی کسب کنیم.


گردان که سابقه کار با چند مربی خارجی را در کارنامه دارد، درباره کیفیت فنی پائولو سرجیو، مربی پرتغالی تیمش گفت: فوق العاده است. یکی از بهترین که نه، بهترین مربی که با او کار کردم. خیلی مربی کاربلد و باکلاسی است. سعی می‌کند تا جایی که باشد با احترام برخورد کند و از سطح بالایی آمده اما در تیم ما مهره‌های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم یارگیری کنیم. بازیکنانی خوب داریم اما در چند پست با خلا و مشکل مواجه هستیم.


وی ادامه داد: مربی ما تنها مربی است که بدون مهاجم هدف بازی می‌کند و رضا جبیره تنها مهاجم هدف ماست که بیشتر در اردوی تیم امید است. مشکلات اقتصادی و ... که در باشگاه‌های دولتی وجود دارد باعث شد تا نتوانیم در یارگیری موفق عمل کنیم.

دیدگاه‌ها