کد خبر : 1595007 | 09 اسفند 1397 ساعت 01:36 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای رونالدو در رئال؛ خالی تر از همیشه

رئال مادرید در حساس ترین بازی خود تا به اینجای فصل با سه گل به بارسا باخت و نتوانست راهی فینال کوپا دل ری شود.

جای رونالدو در رئال؛ خالی تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، امشب حتی یک تساوی بدون گل هم رئال را راهی فینال کوپا دل ری می کرد اما کهکشانی ها در خانه با سه گل باختند و اولین جام فصل از دست رفت.

رئال در نیمه اول تیم برتر زمین بود و بارها روی حرکات وینیسیوس و بنزما صاحب موقعیت گلزنی شد اما پدیده 18 ساله برزیلی به تنهایی 4 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا در عین بی عدالتی رئال نیمه اول را بدون گل زده راهی رختکن شود.

 

1385942

 

 

بارسا در نیمه اول حتی یک شوت به چارچوب هم نداشت و در نیمه دوم با اولین شوت خود به گل رسید. سوارز همان چیزی بود که رئال نداشت و با یک تک ضربه پاس دمبله را به گل تبدیل کرد. همان گل شیرازه رئال که در خط حمله کمبود مهاجمی چون رونالدو را حس می کرد، از هم پاشاند و بارسا به دو گل دیگر هم رسید. 

 

در شبی که رئال بیش از همیشه به گل نیاز داشت، مهاجمان این تیم بی دقت تر از همیشه بودند و ثابت شد که فقدان رونالدو چه ضربات جبران ناپذیری به رئال وارد کرده است. فوق ستاره ای که سالی 50 گل به ثمر می رساند، به دلیل لجبازی های فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه) راهی یوونتوس شد و در عوض بنزما و وینیسیوسی که به اذعان پرز بهترین های دنیا هستند، امشب یک تنه با گل خراب کردن های خود، باخت رئال را رقم زدند.

 

 

1385517

دیدگاه‌ها