کد خبر : 1595823 | 12 اسفند 1397 ساعت 10:03 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد تاریخی بایرن: 4000 گل در بوندس‌لیگا

بایرن مونیخ دیروز با پیروزی 5-1 بر مونشن گلادباخ به رکوردی خارق‌العاده دست یافت و به اولین تیم تاریخ بوندس‌لیگا تبدیل شد که در این لیگ موفق شده چهار هزار گل به ثمر برساند.

رکورد تاریخی بایرن: 4000 گل در بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیروز بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ که در زمین گلادباخ انجام می‌شد به یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل قرمزهای باواریا تبدیل شد. شاگردان نیکو کوواچ نه تنها با ارائه یک نمایش برتر، گلادباخ را در هم کوبیده و با پیروزی 5-1 موفق شدند اختلاف خود با دورتموند صدرنشین را به صفر امتیاز برسانند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار بگیرند، بلکه به رکوردی مهم و تاریخی در بوندس‌لیگا دست یافتند.

 

بایرن مونیخ در حالی در بیست و چهارمین بازی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا به مصاف گلادباخ رفته بود که با توجه به شکست غیرمنتظره دورتموند مقابل آوگسبورگ می‌دانست که با کسب پیروزی می‌تواند بعد از ماه‌ها خود را به زنبورهای زرد فوتبال آلمان برساند.

 

1386950

 

بایرنی‌ها با ارائه نمایشی برتر موفق شدند با گلهای ژاوی مارتینز و توماس مولر در نیمه اول، این نیمه را با نتیجه 2-1 به پایان برده و به رختکن بروند. در نیمه دوم رابرت لواندوفسکی در همان اویل نتیجه را 3-1 کرد و سرژ گنابری تعداد گلهای بایرن را به چهار رساند. اما این لواندوفسکی بود که در دقیقه 90+1 از روی نقطه پنالتی پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند تا بایرن به رکوردی تاریخی دست یابد.

 

بایرن با گلهایی که در این بازی به ثمر رساند اولین تیمی شد که در تاریخ بوندس‌لیگا موفق شده 4000 گل به ثمر برساند. البته این رکورد چهارهزارگله دقیقاً زمانی شکسته شد که گنابری در دقیقه 75 گل چهارم بایرن را به ثمر رساند تا به این ترتیب نام سرژ گنابری در کتاب رکوردهای بایرن و بوندس‌لیگا برای همیشه ثبت شود.

 

 

دیدگاه‌ها