کد خبر : 1595984 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:47 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی با مدعی صعود به دردمان می خورد؛

جعفری: این تیم کاملا بومی و باعث افتخار تبریز است

سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی با سرخپوشان پاکدشت از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

جعفری: این تیم کاملا بومی و باعث افتخار تبریز است

به گزارش ورزش سه، حیدر جعفری، سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی تیمش مقابل سرخپوشان پاکدشت گفت: به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم. واقعا یک بازی خوب از نظر فنی از سوی هر دو تیم دیدیم. یکی از بازی های خوب و با برنامه لیگ یک بود و من لذت بردم. شروع خوبی در 10 دقیقه اول نداشتیم. آنها به یک پنالتی رسیدند که مشکوک بود و امیدوارم درست بوده باشد. بچه ها دوباره تلاش خودشان را کردند و چند تغییر جزئی دادیم و توانستیم به گل مساوی برسیم. در نیمه اول می شد گل برتری را هم بزنیم ولی از موقعیت استفاده نکردیم. نیمه دوم پایاپای شروع شد. قبل از اینکه حریف گل دوم را بزند، دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد. در یک رفت و برگشت آنها گل برتری را زدند. ولی من خوشحالم که بچه های تیمم امروز با همه تلاششان 2 بار نتیجه باخت را با تساوی عوض کردند. درست است که یک امتیاز گرفتیم، ولی از مدعی صعود به لیگ برتر گرفتیم و این امتیاز قطعا در ادامه لیگ به ما کمک می کند. 

 

سرمربی شهرداری درباره تفاوت نتایج خانگی و بیرون از خانه تیمش گفت: قطعا یکی از ایرادهای فوتبال شهر تبریز، نبود چمن طبیعی خوب است. ما اکثرا در چمن مصنوعی تمرین می کنیم و امتیازات خوبی هم گرفته ایم. 18 امتیاز در چمن مصنوعی تبریز و 3 امتیاز در چمن مصنوعی رفسنجان گرفته ایم. حقیقتا شرایط تیم ما برای تمرین در چمن طبیعی ایده آل نیست. امیدواریم مسئولین به فکر چمن طبیعی هم باشند که برای بازی های خارج خانه بتوانیم تمرین انجام دهیم. 

 

جعفری درباره مشکلات مالی تیم شهرداری گفت: یک سری مشکلات همان نیم فصل حل شد ولی هنوز تا الان در نیم فصل دوم بچه ها هیچ پولی نگرفته اند و با مشکلات زیادی ما تمرین می کنیم. تمام تیم های لیگ یک چند بازیکن گرفتند و بالای یک میلیارد خرج کردند. اما ما تنها تیمی هستیم که نه تنها بازیکن نگرفتیم، بلکه 2 بازیکن اصلی را هم از دست دادیم. طبیعتا همه تیم ها برای نیم فصل دوم خوب آماده شده اند، غیر از تیم ما. امیدوارم مسئولان به فکر این تیم خوب و جوان باشند. چنین تیمی در 20 سال قبل در تبریز وجود نداشته که همه بچه ها بومی باشند. این لذت بخش است. بالای 10 بازیکن پدیده و خوب به فوتبال ایران معرفی شد. فرشاد بیابیانی مثلا امروز پنجمین گل خود را زد که بازیکن امید ما است. چند بازیکن خوب دیگر مثل محمد صادقی، بابک زارعی، سجاد رهبری، دانا نقشبندی، علی نویدی و ... این ها همه امید هستند. واقعا برای فوتبال تبریز نعمت است. امیدوارم مسئولین شهر از این تیم حمایت کنند. در بقیه تیم های پرشور تبریز بازیکنان غیربومی زیادی هستند ولی شهرداری همه بازیکنانش بومی هستند.

دیدگاه‌ها