کد خبر : 1595986 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:45 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

فکر کنم توپ ما گل نشد؛

منهاجی: تا آخرین لحظه متحد می‌مانیم

مربی تیم فوتبال خونه به خونه می گوید که از دیدگاه او ضربه مهاجم این تیم در ثانیه های پایانی گل نشده است.

منهاجی: تا آخرین لحظه متحد می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خونه به خونه در یکی از بازی های هفته بیست و ششم در خانه شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این دیدار بابلی ها نمایش خوبی داشتند و در ثانیه های پایانی ضربه سر یکی از مهاجمین این تیم در آستانه ورود به گل بود که با واکنش دروازه بان این اتفاق رخ نداد؛ البته تصاویر تلویزیونی نشان نمی داد که توپ از خط عبور کرده یا خیر.


 آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال خونه به خونه که در روز محرومیت اکبر میثاقیان مسئولیت فنی تیم را مانند دیدار گذشته برابر مس کرمان طی 90 بازی برعهده داشت، در مورد شکست برابر شاگردان ویسی به "ورزش سه" گفت:  ما شکل تیمی مان را تا لحظه آخر حفظ کردیم و بازی خوبی مقابل شاهین انجام دادیم. آنها دو برابر ما در جدول رده بندی مسابقات امتیاز دارند ولی اگر بازی را می دیدید چنین چیزی در نمایش دو تیم مشخص نبود.


وی ادامه داد: یک امتیاز یا حتی سه امتیاز حق ما بود، اما به هر صورت قسمت نبود که این بازی به نفع ما به پایان برسد و به آقای ویسی تبریک می گویم.


منهاجی در مورد صحنه مشکوک به گل در ثانیه های پایانی می گوید: نمی شد از جایی که ما بودیم صحنه را درست دید، ولی من فکر می کنم که گل نشد. البته اینکه ما چه فکر می کنیم هیچ تاثیری در این موضوع ندارد؛ چون به هر حال گل قبول نشده.


مربی تیم خونه به خونه در مورد ادامه لیگ توضیح داد: ما باید به بازی بعدی فکر کنیم؛ رقابت در لیگ یک وجود دارد و با اتحادی که میان بچه های ما است تا ثانیه های آخر می جنگیم تا سهمیه تیمی ما در لیگ یک حفظ شود.

دیدگاه‌ها