کد خبر : 1596347 | 14 اسفند 1397 ساعت 09:09 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند آشفته منتظر سقوط از چمپیونزلیگ

بوروسیا دورتموند زمانی که در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان مشخص شد در این مرحله حریف تاتنهام خواهد بود، خوشحال شده بود ولی این تیم حالا در آستانه بازی با تاتنهام دچار افول و آشفتگی شدید است.

دورتموند آشفته منتظر سقوط از چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در ماه دسامبر سال گذشته، در جریان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، نام تاتنهام بیرون کشیده شد نمایندگان بوروسیا دورتموند بسیار خوشحال شده و از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند. چرا که در آلمان همه گمان می‌کردند دورتموند حداقل تیمی در حد و اندازه تاتنهام است و البته حق هم داشتند. دورتموند آن روزها با اختلاف 9 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا بود و با ارائه فوتبالی دلنشین و زیبا، حاکم مطلق نیم‌فصل اول فوتبال آلمان شده بود.

 

1387611

 

اما اوضاع برای زنبورهای زرد به سرعت دگرگون شد. یک روز بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، آنها 2-1 مقابل فورتونا دوسلدورف شکست خوردند. شکستی که نقطه شروع یک افول وحشتناک بود.

 

حالا که چندین هفته از آن زمان می‌گذرد، دورتموند به تیمی کاملا آشفته تبدیل شده است. دورتموندی‌ها حالا تنها به لطف تفاضل گل صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و آن همه اختلاف‌شان با بایرن مونیخ از بین رفته است. دورتموند دیگر آن فوتبال زیبا و تماشایی را هم بازی نمی‌کند.

 

1387606

 

دورتموند روز جمعه در کمال شگفتی مقابل آوگسبورگ شکست خورد تا بهترین هدیه را به بایرن مونیخ بدهد. اما شاگردان لوسین فاوره از جام حذفی هم حذف شده‌اند و اگر امروز معجزه‌ای رخ ندهد تاتنهام را راهی مرحله بعدی کرده و از لیگ قهرمانان اروپا هم کنار خواهند رفت.

 

1387607

 

بازی دور رفت دو تیم متعادل شروع شد و هر دو تیم با قدرت تقریبا برابر بازی می‌کردند اما چیزی نگذشت که دورتموند ناگهان افتی شدید کرد و تاتنهام تا پایان بازی کار راحتی در پیش داشت و در نهایت با نتیجه قاطعانه 3-0 به پیروزی رسید.

 

دیدگاه‌ها