کد خبر : 1596914 | 16 اسفند 1397 ساعت 10:02 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرگی و کانتونا در جشن صعود منچستریونایتد

سر الکس فرگوسن و اریک کانتونا، دو اسطوره بزرگ تاریخ منچستریونایتد، دیشب بعد از کامبک رویایی این تیم مقابل PSG به رختکن یونایتد رفته و این پیروزی را با اوله گنار سولسشر جشن گرفتند.

فرگی و کانتونا در جشن صعود منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان منچستریونایتد بعد از پیروزی دراماتیک بر پاری سن ژرمن و راه‌یابی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در رختکن شاهد حضور دو مهمان بسیار ویژه بودند که برای شرکت در جشن آنها خود را به رختکن شیاطین سرخ رسانده بودند: سر الکس فرگوسن و اریک کانتونا.

 

بزرگترین سرمربی تاریخ باشگاه و اریک کانتونا، اسطوره بزرگ تاریخ یونایتد دیروز بعد از پیروزی دراماتیک شیاطین سرخ در پاریس، درحالی در کنار اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت این تیم به تصویر کشیده شدند که در رختکن یونایتد حضور داشتند.

 

1388355

 

باشگاه منچستریونایتد بلافاصله بعد از پیروزی دیشب، ویدیویی منتشر کرد که اریک کانتونا را روی سکوهای ورزشگاه در حال شادی بسیار نشان می‌داد. او فقط می‌گفت:" خیلی خوشحالم است. عالی است. خیلی خوشحالم".

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، اریک کانتونا در ورودی رختکن یونایتد با سولسشر روبرو می‌شود، سولسشری که از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسد و همبازی سابقش را با خود به رختکن می‌برد. در این لحظات درحالیکه بازیکنان در رختکن در حال جشن گرفتن هستند سولسشر و کانتونا در کنار سر الکس قرار گرفته و عکسی از آنها ثبت می‌شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها