کد خبر : 1598405 | 21 اسفند 1397 ساعت 21:51 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل نیمه اول درست بود، نیمه دوم نه؛ 

مظفری: عملکرد تیم داوری پرسپولیس زیر سوال است

سعید مظفری زاده می گوید تیم داوری دیدار دو تیم السد و پرسپولیس که بر عهده کیم دونگ جین بود، ضعیف و زیر سوال است.

مظفری: عملکرد تیم داوری پرسپولیس زیر سوال است  

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد نمایش خوبی داشت ولی برای دومین هفته متوالی با گلی مشکوک دروازه اش باز شد و البته اینبار و در قطر فرصتی برای بازگشت به بازی نبود، تا شاگردان برانکو در پایان هفته دوم یک امتیاز بیشتر کسب نکرده باشند.


سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در مورد صحنه های حساس دیدار پرسپولیس برابر السد با ورزش سه گفتگو کرده که در ادامه می خوانید.

 

دقیقه 6: ضربه بونجاح در آستانه ورود به محوطه جریمه به دست های کامیابی نیا برخورد کرد که با توجه به شرایط طبیعی بدن و دست و همینطور سرعت توپ، تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. این صحنه مشابه صحنه ای بود که چند روز پیش در لیگ داخلی و در دیدار پرسپولیس و نساجی اتفاق افتاده بود و  آقای فغانی با توجه به آموزش هایی که در کلاس های بین المللی دیده بود، همانند کیم به درستی و مطابق با قانون ادامه بازی داد. تکرار صحنه های مشابه و اتخاذ تصمیمات یکنواخت توسط داورانی که تحت آموزش های بین المللی قرار دارند، می تواند کمکی برای ارتقاء دانش داوری برای تماشاگردان و کارشناسان باشد.

 

1390040

 

دقیقه 9: ضربه مهاجم تیم پرسپولیس به مدافع السد برخورد کرد که اعتراض بازیکنان پرسپولیس برای خطای هند بی مورد بود.

 

دقیقه 12: داور باید بونجاح را به خاطر رفتار غیر ورزشی با کارت زرد جریمه می کرد که متاسفانه از این کار صرف نظر کرد.

 

دقیقه 45: تیم السد توسط بونجاح به گل رسید که کمک داور مسابقه گل را مردود کرد؛ چیزی که ما در تلویزیون دیدیم، این بود که نادری در صحنه گل موقعیت آفساید را پر کرده بود و بنابراین تصمیم کمک داور درست نبود.

 

دقیقه 75: اکرم عفیف در محوطه جریمه پرسپولیس بدون اینکه با مدافع در محوطه جریمه برخوردی ایجاد شود، تعادلش را از دست داد که تصمیم ادامه بازی درست بود.

 

دقیقه 77: یک بار دیگر توپ مهاجم السد با دست نادری برخورد کرد؛ همانطور که گفتم علیرغم برخورد توپ به دست، ادامه بازی درست بود.

 

دقیقه 87: بیرانوند که برای دفع توپ بیرون آمده بود و مهاجم السد را در مقابل داشت، به توپ نرسید و در ادامه با مهاجم برخورد کرد که می توانست خطای بیرانوند باشد که داور از این صحنه گذشت.

 

دقیقه 3+90: تیم السد از روی یک توپ ارسالی به گل رسید که مهاجم تیم حریف یعنی بونجاح در موقعیت آفساید بود و کمک داور در این صحنه اشتباه کرد.

 

جمع بندی:


مطمئنا هر دو کمک داور این مسابقه روز خوبی را پشت سر نگذاشته اند و عملکرد داوری در این مسابقه زیر سوال خواهد بود.

دیدگاه‌ها