کد خبر : 1598742 | 23 اسفند 1397 ساعت 10:47 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین قرعه لیورپول از دید هواداران: سیتی و یووه

بعد از صعود لیورپول به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران این تیم معتقدند بازی مقابل منچسترسیتی و یوونتوس بدترین قرعه ممکن برای تیم محبوب‌شان در این مرحله خواهد بود.

بدترین قرعه لیورپول از دید هواداران: سیتی و یووه

به گزارش ورزش سه، روزنامه لیورپول اکو که در شهر لیورپول منتشر می‌شود بعد از پیروزی 3-1 تیم اول این شهر مقابل بایرن مونیخ و راه‌یابی مرسی‌سایدی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با انتشار یک نظرسنجی از هواداران لیورپول خواست نظر خود را درباره بهترین و بدترین قرعه شاگردان کلوپ در مرحله یک‌چهارم اعلام کنند.

 

1390476

 

در این نظر سنجی، لیورپولی‌ها پورتو را بهترین قرعه تیم‌شان در مرحله بعدی دانسته و رویارویی با منچسترسیتی و یوونتوس را بدترین قرعه ممکن می‌دانند.

 

در نظرسنجی روزنامه لیورپول اکو، 56درصد هواداران قرمزهای آنفیلد بازی با پورتو را بهترین قرعه ممکن برای تیم‌شان دانسته و معتقدند تکرار دیدار سال گذشته لیورپول در مرحله یک‌چهارم، با تیم پرتغالی بهترین قرعه‌ای است که شاگردان کلوپ می‌توانند با آن روبرو شوند.

 

رتبه دوم بهترین قرعه به آژاکس تعلق می‌گیرد و 16درصد از هواداران لیورپول معتقدند بازی با تیم هلندی برای تیم‌شان قرعه خوبی خواهد بود.

 

اما جالب اینجا است که هواداران لیورپول، بازی با منچستریونایتد، رقیب ازلی‌شان را سومین قرعه خوب در مرحله بعدی می‌دانند و 10درصد از هواداران به بازی با شاگردان سولسشر رای داده‌اند.

 

1390475

 

اما دو رتبه بعدی، یعنی تیم‌هایی که لیورپولی‌ها چندان مایل نیستند تیم‌شان با آنها روبرو شود به بارسلونا و تاتنهام تعلق می‌گیرد. تنها 8درصد هواداران لیورپول خواهان رویارویی با بارسا و ستاره جنجالی سابق‌شان لوئیس سوارز هستند.

 

و اما رتبه بعدی به تاتنهام تعلق می‌گیرد چرا که تنها 4درصد از هواداران مرسی‌سایدی‌ها خواهان بازی با شاگردان پوچتینو در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

1390474

 

اما دو تیمی که هوادران لیورپول به هیچ وجه مایل نیستند در این مرحله با آنها بازی کنند منچسترسیتی و یوونتوس هستند. لیورپولی‌ها به بازی با منچسترسیتی و یوونتوس تنها 3 درصد رای داده‌اند تا نشان دهند قرعه‌ی رویارویی با سیتی و یوونتوس، از نظر آنها بدترین قرعه ممکن برای لیورپول است.

 

دیدگاه‌ها