کد خبر : 1599194 | 25 اسفند 1397 ساعت 13:13 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره ای از یک جنگ تن به تن

کی روش - رنار؛ درگیری در حوالی نیمکت ایران!

در روزهایی که همه اهالی فوتبال در انتظار رسمی شدن قرارداد سرمربی جدید تیم ملی هستند، انتشار تصاویری از جنگ تن به تن مربی سابق و احتمالی ایران جالب توجه بود.

کی روش - رنار؛ درگیری در حوالی نیمکت ایران!

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هشت سال همکاری با فدراسیون فوتبال ایران ماموریت کارلوس کی روش پرتغالی در تیم ملی با ناکامی در راه قهرمانی جام ملت ها به پایان رسید. وداعی پر از حرف و حدیث که زمینه کوچ مرد پرتغالی به کلمبیا را فراهم کرد تا کی روش سکاندار جدید این تیم مطرح آمریکای جنوبی شود.


گمانه زنی ها در خصوص جانشین کی روش در ایران این روزها به جایی ختم شده است که از هروه رنار فرانسوی به عنوان جدی ترین گزینه نام برده می شود. مرد 51 ساله فرانسوی به عنوان سرمربی حال حاضر مراکش در حالی ممکن است سرمربی جدید تیم ملی لقب بگیرد که اواخر خردادماه در ورزشگاه کرستوفسکی آرنا جنگ تن به تن جالب و غیرمنتظره ای در حاشیه اولین بازی جام جهانی با سرمربی پرتغالی ایران داشت.

 

1391074


چند روز بعد از بازی ایران با مراکش سایت lesiteinfo با انتشار ویدئویی کمتر دیده شده از حاشیه بزرگ این جدال در دقیقه 65 بازی، به پشت پرده درگیری لفظی شدید نیمکت نشینان دو تیم پرداخت، جایی که کی روش و پاتریس بومل دستیار اول سرمربی فرانسوی مراکش با هم درگیر شدند و این صحنه ها از دید عکاسان دور ماند.


به نوشته این سایت و طبق فیلمی که منتشر شد، کارلوس کی روش وقتی در دقیقه 65 بازی اعتراض شدید دستیار رنار به داور بازی برای دادن اخطار به بازیکن ایران را دید طاقت نیاورد و به شدت نسبت به دخالت های مربی مراکش اعتراض کرد که همین موضوع به درگیری شدید نیمکت نشینان دو تیم تبدیل شد آن هم مقابل دیدگان رنار که سعی در آرام کردن هر دو طرف داشت.


جنگ تن به تن نیمکت های ایران و مراکش در حالی به حاشیه بزرگ اولین جدال دو تیم در گروه مرگ جام جهانی 2018 تبدیل شد که کی روش و دستیار فرانسوی سرمربی مراکش این جنگ را استارت زدند و هروه رنارد با دخالت به موقع خود به آن پایان داد. آن روزها کمتر کسی تصور می کرد بعد از شش ماه اوضاع به گونه ای پیش برود که این مربی فرانسوی و دستیارش در یک قدمی نشستن روی صندلی کی روش باشند، اتفاقی که تمامی اخبار از وقوع آن تا چند روز آینده حکایت دارد.

 

1391076

 

1391075

دیدگاه‌ها