کد خبر : 1599302 | 25 اسفند 1397 ساعت 18:52 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: محرومیت رونالدو؟ 42 هزار نفر را محروم کنید!

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در مورد احتمال محرومیت کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

آلگری: محرومیت رونالدو؟ 42 هزار نفر را محروم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمال محرومیت ستاره پرتغالی به دلیل شادی پس از پیروزی، بعد از دیدار مقابل اتلتیکومادرید وجود دارد اما آلگری موضع متفاوتی نسبت به این رفتار دارد.

 

دیدار با جنوا: "یوونتوس سه شنبه شب ماموریت فوق العاده ای را انجام داد اما بعد از اینکه جشن گرفتیم حالا باید دوباره در شرایط مسابقه قرار بگیریم. رونالدو باید چند روز دیگر برای انجام دو بازی به اردوی تیم ملی پرتغال برود و به همین دلیل در دیدار مقابل جنوا غایب خواهد بود. سامی خدیرا تمرینات ریکاوری خود را آغاز کرده و به زودی می تواند بازی کند."

 

1361513

 

احتمال محرومیت رونالدو: "اگر اینگونه است باید هر 42 هزار نفری که چهارشنبه شب به استادیوم آمدند محروم شوند. من موضوعی عجیب و غیرعرف را در شادی گل رونالدو ندیدم و ما از محروم شدن او هراسی نداریم."

 

دیدار با آژاکس: "نیازی به گفتن نیست که آنها رئال مادرید را حذف کرده اند و آژاکس تیمی جوان و قدرتمند است که خوب بازی می کند. شرایط این دیدار با اتلتیکو متفاوت است و اگر فکر کنیم که به نیمه نهایی صعود کرده ایم، اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. "

 

رویارویی با ماتیاس دی لیخت: "همه می گویند او یکی از بهترین بازیکنان جوان در جهان است و در این دیدار ما فرصت دیدن مستقیم وی را خواهیم داشت که این موضوع بهتر از تماشای دی لیخت در تلویزیون است."

دیدگاه‌ها