کد خبر : 1601325 | 10 فروردين 1398 ساعت 08:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الهلال پس از شکست در دربی شهر ریاض:

مامیچ: هنوز پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است

سرمربی کروات الهلال با اشاره به اینکه هنوز 5 بازی تا پایان لیگ باقی مانده اعتقاد دارد که دوباره جایگاه نخست را از رقیبشان پس خواهند گرفت.

مامیچ: هنوز پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است 

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه بسیارحساس بین دو تیم النصر و الهلال، با نتیجه سه بر دو به سود النصر به پایان رسید تا جایگاه آن ها در جدول رده بندی  با هم عوض شود و حالا النصر در فاصله 5 هفته به پایان این رقابت ها  با یک امتیاز اختلاف بخت نخست قهرمانی نام گیرد.


زوران مامیچ سرمربی کروات الهلال در پایان این بازی که با شکست این تیم همراه شد در نشست مطبوعاتی حضور یافت و  ابتدا در خصوص از دست دادن صدر جدول اظهار داشت: «ما از هفته هفتم در صدر جدول این رقابت ها حضور داشتیم و حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده است. لطفا این شکست را بزرگ جلوه ندهید. ما سه روز دیگر به میدان خواهیم رفت و مطمئن باشید که جایگاه خود را  در صدر جدول به دست می آوریم. ما به مبارزه تا پایان لیگ ادامه خواهیم داد و در هرمسابقه صرفا به دنبال پیروزی هستیم.»


وی در ادامه افزود: «هنوز پنج بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و هنوز سرنوشت قهرمانی به طور کامل مشخص نشده  است. ما توانایی این را داریم که همه چیز را به حالت اول برگردانیم.»


 مامیچ درخصوص تصمیم داور که منجر به اخراج کانو شد گفت: « من فکر می کنم داور در نشان دادن کارت زرد دوم به او عجله کرد و این در حالی است که می توانست به او هشدار بدهد اما متاسفانه داور با دومین خطای کانو وی را از زمین بازی اخراج کرد. این تصمیم از نظرمن سخت گیرانه و منصفانه نبود.»


وی درخصوص تعویض گومیس مهاجم این تیم هم گفت:« وی قبل از این بازی هم دچار مصدومیت خفیفی بود اما به هر حال خودش را به این دیدار رساند. در جریان بازی مصدومیتش بیشتر شد و برای تشدید نیافتن جراحتش او را از زمین بازی بیرون آوردم.»

دیدگاه‌ها