کد خبر : 1601995 | 13 فروردين 1398 ساعت 16:17 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

احتمالا تا آخر فصل

تراکتور با مدیریت الیاسی ادامه می‌دهد

به نظر می رسد مالک باشگاه تراکتورسازی فعلا تصمیمی برای انتخاب مدیرعامل جدید را ندارد.

تراکتور با مدیریت الیاسی ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در ابتدای فصل علیرضا اسدی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد ، اما بعد از مدتی او از این باشگاه جدا شد. تا انتخاب مدیرعامل جدید عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه وظایف مدیریتی را انتخاب مدیرعامل جدید برعهده گرفت و بعد از مدتی ایوب بهتاج این سمت را عهده دار شد.


با مشخص شدن این موضوع که بهتاج به دلیل دوشغله بودن نمی تواند به مدیرعاملی در تراکتور ادامه دهد، او از این باشگاه جدا شد و بار دیگر امور مدیریتی به الیاسی رسیده است.


به عبارت بهتر الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه از ابتدای فصل مهره ای بوده که در هر مقطعی نیاز بوده به کمک تراکتورسازی شتافته و حالا نیز فعلا کارهای مدیریتی را انجام می دهد. او در حالی چند روز قبل از نوروز کارهای مدیریتی تراکتور را عهده دار شده که به نظر می رسد تا پایان فصل به کارش ادامه دهد. الیاسی که یکی از افراد مورد اعتماد محمد رضا زنوزی است با توجه به روابطی که دارد امور باشگاه را به بهترین شکل ممکن جلو برده است.


در این شرایط به نظر می رسد مالک تراکتورسازی حداقل تا پایان فصل مدیرعامل جدیدی را برای باشگاه تحت امر خود انتخاب نکند و الیاسی به کارش ادامه دهد تا شاید برای فصل جدید چنین اتفاقی رخ بدهد. خصوصا اینکه الیاسی  در مصاحبه ای گفته بود برنامه ای برای انتخاب مدیرعامل جدید ندارند و فعلا به کارش ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها