کد خبر : 1602564 | 16 فروردين 1398 ساعت 11:56 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه بارسا: حفظ مسی برای همیشه

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید این باشگاه قصد دارد مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قرارداد او را آغاز کند با این هدف که مسی تا پایان دوران فوتبالی‌اش در این تیم ماندگار شود.

برنامه بارسا: حفظ مسی برای همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید این باشگاه قصد دارد قرارداد جدیدی به ستاره بزرگ این تیم لیونل مسی پیشنهاد دهد و هدفش این است که مسی را تا پایان دوران فوتبالش در بارسا ماندگار کند.

 

مسی در سال 2017 قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرد که مهلت آن در سال 2021 منقضی می‌شود. مسی که در سال 2004، در 17سالگی به بارسلونا پیوسته در فصل جاری بار دیگر فوق‌العاده درخشان ظاهر شده، در لالیگا 32 گل برای آبی‌اناری‌ها به ثمر رسانده و تعداد گلهایش در تمامی رقابتها، در فصل جاری 42 گل بوده است.

 

بارتومئو در گفتگو با ESPN درباره تمدید قرارداد مسی و حفظ او در نیوکمپ گفت:" ما می‌خواهیم مسی دوران فوتبالی طولانی‌ای داشته باشد تا ما هم به لذت بردن از فوتبال ناب او ادامه بدهیم. لیونل فوتبالیستی است که همه مرزها را در هم می‌شکند. همه او را تحسین می‌کنند و به هر استادیومی که می‌رود حتی تماشاچیان حریف تشویقش می‌کنند".

 

1395375

 

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:" ما می‌خواهیم قرارداد مسی را تمدید کنیم. ایده اصلی ما این است. او هنوز جوان است و این را در عملکردش می‌توان دید. از قرارداد فعلی مسی با  ما دو سال دیگر باقی مانده. مسی همیشه در حال بهتر شدن و نوآوری است. به اعتقاد من  مسی سالهای فوتبالی زیادی در پیش دارد. ما در ماه‌های آینده با او صحبت خواهیم کرد تا کاری کنیم که مسی سالهای سال در بارسلونا بماند".

 

بارتومئو در ادامه گفت:" مسی فوتبالیستی تک‌باشگاه است. اهمیت او برای بارسا فراتر از درخشش او در زمین فوتبال است. رابطه مسی و بارسلونا تا ابد پایدار خواهد ماند. همانطور که پله همیشه سانتوسی ماند، ما می‌خواهیم مسی هم تا ابد بارسایی باشد. چه وقتی برای ما بازی می‌کند و چه وقتی که بازنشسته می‌شود و دیگر در زمین حضور ندارد".

 

دیدگاه‌ها