کد خبر : 1602829 | 17 فروردين 1398 ساعت 14:03 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهداد نژاد: فرزاد نشان داد مربی بزرگی است

مس کرمان یکی از تیم های مدعی این فصل لیگ آزادگان است. اگرچه شانس کمی برای صعود دارد، ولی توانسته گل خورده خیلی کمی داشته باشد و یکی از عوامل موفقیت این تیم دروازه بان مس، آرمان شهدادنژاد است.

شهداد نژاد: فرزاد نشان داد مربی بزرگی است

آرمان در مورد شرایط مس کرمان به "ورزش سه" می گوید: ما تیم خیلی خوبی داریم و توانسته ایم با شرایط بد مالی و همچنین مشکلات حاشیه ای که داشتیم تا اینجا نتایج نسبتا خوبی کسب کنیم البته بعد از جدایی نادر دست نشان  شرایط متفاوتی را تجربه کردیم ولی بازهم  فکر می‌کنم موفق هم بودیم.


شهدادنژاد در مورد شرایط خودش در مس می گوید: خب خدا را شاکرم که توانستم دوباره به شرایط آرمانی خودم برگردم من یکبار رکورد ۱۳ بازی کلین شیت را در لیگ برتر دارم و امسال به لطف خدا و خط دفاعی خوبی که داشتیم توانستم کلین شیت های خوبی را کسب کنم امیدوارم شرایطی پیش بیاید که مس دوباره به لیگ برتر برسد تا بتوانیم از فوتبال کرمان دفاع کنیم.


دروازه بان مس کرمان در مورد اوضاع مس و مربیگری حسین خانی می گوید:به حق فرزاد نشان داد که مربی باهوش و بزرگی است شما از اوضاع ما با خبر نیستید اما بدانید که فرزاد حسینخانی فقط به خاطر مردم و شرایط سخت مس پذیرفت که به عنوان سرمربی کار را ادامه دهد فرزاد همیشه بزرگ تیم بوده و این را بارها در زمین فوتبال نشان داده است.


برادرم فرزاد حسین خانی آینده درخشانی در مربیگری دارد اگرچه فرزاد می تواند تا همچنان به عنوان بازیکن کنار ما باشد همانطور که نشان داده در حال حاضر در هر بازی که حضور دارد به اندازه چند بازیکن جوان دوندگی دارد به هر حال امیدوارم با حمایت مسئولین مس جناب توحیدی که خودش کارنامه ورزشی پرباری دارد و آقای ابراهیمی مدیر دلسوزمان بتوانیم به شرایط خوبی برسیم و مردم عزیز کرمان را که صاحبان اصلی مس هستند را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها