کد خبر : 1603018 | 18 فروردين 1398 ساعت 10:57 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

درباره طلب برانکو مکاتبات و اقدامات لازم انجام شده

کاشانی: بازیکنان بدانند لباس چه تیمی را پوشیده‌اند

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که این تیم امروز برای بازی حساس و مهمش در لیگ قهرمانان به امارات پرواز خواهد کرد.

کاشانی: بازیکنان بدانند لباس چه تیمی را پوشیده‌اند

به گزارش" ورزش سه" جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره و پیشکسوت این باشگاه درباره شرایط اینروزهای مدیریت پرسپولیس گفت:« مدیریت در این باشگاه با مشکلات عدیده ای مواجه است، اما مدیریت دارد کار می کند تا سدهایی که وجود دارد را یک به یک و با درایت حل کند. »


کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس در ادامه افزود:« اینکه امروز پرسپولیس در مسابقات منسجم ظاهر می شود و مورد پسند جامعه قرار گرفته نشان می دهد آقای عرب و کادرمدیریتی باشگاه واقعا دارند زحمت می کشند. آن ها بی سرو صدا کار می کنند و هدفشان این است که رسالتی که روی دوش دارند را به خوبی انجام بدهند.»


کاشانی درباره شرایط تیم پرسپولیس هم گفت:«تیم دارد به مسافرت می رود و درگیر مسابقات مهمی است. قطعا تیم بزرگ مشکلات بزرگ و خاص خودش را دارد اما الحمدالله آقای عرب واقعا دارد خوب کار می کند تا نتیجه دلخواه به دست بیاید.» او ادامه داد:« باشگاه پرسپولیس دو پتانسیل اصلی دارد که یکی پیشکسوتانی با وجاهت اجتماعی و مسلح به علم روز و دیگری هم هواداران. من از هواداران پرسپولیس می خواهم که به کمک باشگاه بیایند و از منافع باشگاه دفاع کنند. من بازهم می گویم که تیم بزرگ مشکلات خاص خودش را دارد و همه چیز را نمی توان بیان کرد اما هواداران خاص باید وارد میدان شوند و به باشگاه کمک کنند.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مساله ای که برای امید عالیشاه پیش آمد و در نهایت از لیست بازی با الاهلی خط خورد گفت:«این بچه ها باید بدانند چه لباسی را به تن کرده اند. من همیشه گفته ام که پرسپولیس باید به تیم های پایه اش توجه کند چرا که باید بازیکنانی را در مکتب و براساس فرهنگ باشگاه بسازد. باشگاه پرسپولیس یک مکتب است و امروز به وجود نیامده ، این مکتب هفتاد سال دارد و بچه ها باید بدانند که پیراهن چه باشگاهی را به تن کرده اند. این بچه ها باید آموزش ببینند که در چارچوب فرهنگ باشگاه عمل کنند.»


کاشانی همچنین گفت:« امروز نه فقط فوتبال که کل جامعه شرایط اقتصادی سختی را سپری می کند و در این شرایط نباید هزینه بیشتری به باشگاه تحمیل کرد. من دیشب که آقای عرب را دیدم متوجه شدم موهای سرش کم پشت شده ، به او گفتم به زودی تاس خواهی شد و این اتفاق فقط به خاطر فشار کاری این باشگاه بزرگ است. من بازهم از هواداران می خواهم که پا پیش بگذارند از باشگاه حمایت کنند.»


او درباره مطالبات برانکوایوانکوویچ از باشگاه هم گفت:« اقدامات و مکاتبات لازم را انجام داده اند و این موضوع به زودی حل خواهد شد.»


کاپیتان سابق تیم های شاهین و پرسپولیس در رابطه بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت:« من همیشه گفته ام پرسپولیس می برد چرا که هدف ما همیشه بردن بوده است. به نظر من بچه ها روحیه شان خوب است ، باشگاه تعهداتش را نسبت به بازیکنان انجام داده اما  بچه ها باید بدانند که همه چیز مادیات نیست و آن ها حرمت و شان قهرمانی را از حضور در چنین باشگاهی به دست می آورند که بسیار ارزشمند است.»

دیدگاه‌ها