کد خبر : 1603033 | 18 فروردين 1398 ساعت 11:35 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور در آلانیا می‌خواهم در کلاس جهانی بازی کنم

حسینی: چهارده سال است فوتبال نمی‌بینم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوسته است تا در دو تورنمنت بزرگ فوتبال ساحلی جهان از دروازه این تیم محافظت کند.

حسینی: چهارده سال است فوتبال نمی‌بینم

به گزارش" ورزش سه" پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در سه تورنمنت جام باشگاه های اروپا، جام باشگاه های جهان و لیگ ترکیه با باشگاه ترکیه ای آلانیا اسپور به توافق رسید. او درباره قرارداد با آلانیا اسپور گفت:« الان که تهران هستم و قرار است آخرهای اردیبهشت برای تمرین به ترکیه بروم تا اوایل خرداد ماه جام باشگاه های اروپا در پرتغال برای آلانیا بازی کنم.»


حسینی با اشاره به شرایط تیم آلانیا هم گفت:« آلانیا اسپور قهرمان ترکیه است و امسال در دو جام مهم فوتبال ساحلی یعنی جام باشگاه های اروپا و جهان باید بازی کند که امسال برای اولین بار برگزار می شود.» او افزود:« جام باشگاه های اروپا هم مهم ترین تورنمنت فوتبال ساحلی جهان است که بزرگترین بازیکنان دنیا در آن حضور دارند. من علاوه بر این دو تورنمنت در لیگ ترکیه هم برای این تیم بازی می کنم.»


دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه گفت:« شرایط فوتبال ساحلی با فوتبال چمنی فرق دارد. در فوتبال روی چمن قراردادها برای یک فصل و یک سال است اما در فوتبال ساحلی قراردادها تورنمنتی بسته می شود. من می توانم علاوه بر این سه تورنمنت که با آلانیا هستم در تورنمنت های دیگر با تیم دیگری قرارداد ببندم. من قرارداد اولم با کاتانیای ایتالیا بود اما چون نتوانستم به خاطر جام باشگاه های آسیا که در تایلند برگزار می شد در تورنمنت مسکو همراه کاتانیا باشم قراردادم تحت الشعاع آن قرار گرفت و من در دقیقه آخر جواب منفی دادم.»


او اضافه کرد:« علاوه بر آلانیا یک پیشنهاد دیگر از سوئیس داشتم که قابل قیاس با این پیشنهاد نبود ، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه آلانیا یک ایرانی به نام فرزین دانشپور و از مدیران موفق است. امیدوارم بتوانم با این تیم عملکرد خوبی در جام باشگاه های اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان که به میزبانی آلانیا برگزار می شود داشته باشم.»


ملی پوش ایرانی آلانیا اسپور درباره شرایط مالی قراردادش هم گفت:« بازهم می گویم که شرایط با فوتبال قابل قیاس نیست. با این حال و  با توجه به شرایط ارزی حضورم در آلانیا نسبت به قراردادم در ایران تفاوت زیادی دارد و در واقع پولی که در یکی دو ماه حضورم در این باشگاه می گیرم به اندازه شش ماه حضور مداومم در یک باشگاه ایرانی است. البته در کنار بحث مالی موضوع مهمتر این است که من اینجا می توانم در کلاس جهانی بازی کنم. در ایران شرایط مالی فوتبال ساحلی خوب نیست ، حتی تیم ملی به همین دلیل نمی تواند اردوهای خوبی برود. ما قرار بود در برزیل اردو بزنیم با تیم ملی این کشور بازی کنیم اما برزیل لغو شد و در بندرعباس اردو زدیم و با تیم آنجا بازی کردیم و به همین خاطر تیمی که همه فکر می کردند چشم بسته قهرمان آسیا شود از گروهش بالا نیامد. ما باید در تورنمنت های بزرگ جهانی شرکت کنیم تا تن مان به تن بازیکنان بزرگ بخورد.»


سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت:« من سال 2017 برترین گلر دنیا شدم اما چون سال گذشته موندیالیتو لیگ را از دست دادم و در هیچ تورنمنتی نبودم دیده نشدم. ما بازیکنان بزرگی در فوتبال ساحلی داریم، الان دوبازیکن ما در کویت بازی می کنند و بچه های دیگر هم پیشنهادهایی از لیگ های مختلف دارند. ما رنکینگ دو دنیا هستیم اما ارتباط فوتبال ساحلی مان با فوتبال ساحلی سطح اول جهان برقرار نیست.»


پیمان حسینی در پایان صحبت هایش در این رابطه که آیا مسابقات فوتبال را هم دنبال می کند یا نه؟ گفت:« من قبلا دروازه بان شموشک بودم و با این تیم در سال 84 در لیگ برتر و فصل 85-86 در لیگ یک بازی کردم اما از زمانی که آمدم فوتبال ساحلی و در این سیزده ، چهارده سال دیگر فوتبال را پیگیری نمی کنم فقط اگر پرسپولیس یا تیم ملی بازی مهمی داشته باشند آن را می بینم.»

 

دیدگاه‌ها