کد خبر : 1603372 | 19 فروردين 1398 ساعت 19:15 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پورتو حاضر شد.

فن دایک: برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان پورتو خواهد بود و فن دایک مدعی شد هر لغزشی برای آنها هزینه بالایی خواهد داشت.

 

دیدار برابر پورتو: "آنها تیم بسیار خوبی بوده که شایستگی حضور در این مرحله را داشته اند. آنها بازیکنان بزرگی دارند، در کنار یکدیگر دفاع می کنند، پرس شدیدی داشته و در لیگ پرتغال نیز وضعیت مشابه لیورپول دارند و ما باید برای یک بازی سخت آماده باشیم.

 

1390493

 

من فکر می کنم ما در تمام بازی فصل عملکردی خیلی خوب داشته ایم و شاید تنها در مقطع کوتاهی علیرغم میل باطنی موفق نبودیم، اما در مجموع بسیار باثبات بوده ایم و باید تا پایان فصل نیز اینگونه باشیم.

 

در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مدعی هستیم اما حالا برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است و هر لغزشی چه برای ما و چه برای منچسترسیتی، هزینه فراوانی خواهد داشت. امیدوارم شرایط در پایان فصل خوب باشد. اما ما همین حالا می توانیم سرمان را بالا نگه داریم."

 

شرایط محمد صلاح: "او بسیار سرزنده و آماده بوده و همه کار برای موفقیت لیورپول انجام می دهد. فشار از سوی مطبوعات وجود دارد اما او تا اینجا نیز فصلی فوق العاده داشته است."

دیدگاه‌ها