کد خبر : 1603517 | 20 فروردين 1398 ساعت 11:10 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان یوونتوس و احتمال از دست دادن بازی آژاکس

درحالیکه آژاکس فرداشب در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان یوونتوس است، جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، به دلیل مصدومیت ممکن است این بازی را از دست بدهد.

کاپیتان یوونتوس و احتمال از دست دادن بازی آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار آژاکس آمستردام و یوونتوس در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فرداشب به میزبانی آژاکس برگزار خواهد شد، کاپیتان یووه، جورجیو کیه‌لینی به دلیل مصدومیت با خطر از دست دادن این بازی حساس مواجه است.

 

درحالیکه کمتر از چهل و هشت ساعت به شروع بازی دو تیم باقی مانده، اعلام شد کیه‌لینی در آخرین تمرین یووه پیش از سفر به آمستردام از ناحیه ساق پا آسیب دیده و این برای مکس آلگری و شاگردانش خبر بدی محسوب می‌شود. بعد از معاینه‌های اولیه باشگاه یوونتوس هنوز خبری رسمی در این باره منتشر نکرده ولی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ممکن است بیانکونری مجبور شود بدون این مدافع کهنه‌کار به مصاف آژاکس برود.

 

1372998

 

کیه‌لینی در فصل جاری، در سری آ برای یوونتوس در 21 بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و در لیگ قهرمانان اروپا هم شش بازی برای بیانکونری انجام داده است.

 

در صورتیکه کیه‌لینی نتواند مقابل آژاکس بازی کند، جایگزین احتمالی او دیگر ملی‌پوش ایتالیایی، دانیله روگانی خواهد بود. چرا که مارتین کاسرس و آندره‌آ بارزالی هم مدتی است با مصدومیت روبرو هستند و نمی‌توانند به جای کاپیتان یووه به میدان بروند.

 

از دیگر مصدومین بیانکونری که حضورشان در بازی فرداشب مقابل آژاکس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد می‌توان به امره جان و داگلاس کاستا اشاره کرد. اما از سوی دیگر کریستیانو رونالدو که مدتی به دلیل مصدومیت برای یووه به میدان نرفته بود فرداشب می‌تواند دوباره با پیراهن راه‌راه بیانکونری به میدان برگردد.

 

 

دیدگاه‌ها