کد خبر : 1604937 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:23 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از صلاح: شیرجه نزن ستاره!(عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول از سوی عده زیادی با این انتقاد مواجه شده که در جریان بازی دیروز لیورپول و چلسی خود را خیلی راحت به زمین می‌انداخته و شبیه‌سازی می‌کرده.

انتقاد از صلاح: شیرجه نزن ستاره!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتقادها به محمد صلاح، ستاره لیورپول به دلیل آنچه زمین افتادن‌های ساده و شیرجه زدن یا تلاش او برای شبیه‌سازی در جریان پیروزی 2-0 لیورپول مقابل چلسی خوانده شده همچنان ادامه دارد.

 

1398181

 

انتقادها از محمد صلاح از همان ورزشگاه آنفیلد و توسط هواداران چلسی حاضر در ورزشگاه از دقیقه 13 بازی آغاز شد. زمانی که صلاح در محوطه جریمه چلسی درحالیکه داوید لوئیز مدافع چلسی در نزدیکی‌اش قرار داشت به زمین افتاد.

 

1398180

 

با اینکه صلاح در بازی دیروز نمایش متقاعدکننده‌ای داشت و در دقیقه 53 با زدن یک گل زیبا پیروزی تیمش را قطعی کرد ولی سابقه صلاح در شیرجه زدن و شبیه‌سازی باعث شده در انگلیس خیلی‌ها نسبت به شبیه‌سازی‌های او در بازی دیروز انتقاد کرده و این حرکات را برای ستاره‌‌ای در حد و اندازه صلاح مناسب ندانند.

 

1398183

 

موج انتقادها در شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد و جالب اینجا است که حتی تعدادی از هواداران لیورپول هم با این انتقادها موافق هستند. یکی از هواداران لیورپول در توئیتی نوشت:" من به عنوان یک هوادار پر و پا قرص لیورپول نمی‌توانم درک کنم که بازیکنی با استعداد صلاح چرا باید دست به چنین حرکاتی بزند".

 

 

 

دیدگاه‌ها