کد خبر : 1604970 | 26 فروردين 1398 ساعت 13:26 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: چهار پیروزی برای قهرمانی لیورپول کافی است

محمد صلاح، ستاره لیورپول می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند با پیروزی در چهار بازی پایانی خود در لیگ برتر جام قهرمانی را به خود اختصاص داده و پپ گواردیولا و شاگردانش را ناکام بگذارند.

صلاح: چهار پیروزی برای قهرمانی لیورپول کافی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در خانه خود موفق شد با گلهای سادیو مانه و محمد صلاح، چلسی را با نتیجه 2-0 شکست داده و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، با اختلاف دو امتیاز بیشتر از این تیم، صدرنشین لیگ برتر شود.

 

1398211

 

درحالیکه منچسترسیتی در صورت پیروزی در بازی بعدی خود، بار دیگر با یک امتیاز بیشتر نسبت به صلاح و تیمش به صدر جدول بازخواهد گشت ولی ستاره مصری لیورپول می‌گوید اطمینان دارد اگر او و هم‌تیمی‌هایش بتوانند چهار بازی باقی‌مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، قهرمانی لیگ برتر از آن آنها خواهد بود.

 

صلاح در این باره گفت:" بله من معتقدم چهار پیروزی در بازی‌های باقی مانده برای ما کافی است تا از تیم گواردیولا سبقت گرفته و جام قهرمانی را تصاحب کنیم. باید روی بازی‌هایمان تمرکز کنیم. امیدواریم منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد".

 

ستاره مصری لیورپول در ادامه گفت:" قهرمانی در لیگ برتر برای من از هر چیز دیگری مهمتر است. من همه بازی‌های سیتی را دنبال می‌کنم تا ببینم چه نتایجی بدست می‌آورند. کوچکترین لغزشی از سیتی باعث می‌شود ما تلاش‌مان را برای قهرمانی بیشتر کنیم چون انگیزه بیشتری پیدا می‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها