کد خبر : 1605422 | 28 فروردين 1398 ساعت 12:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امسال می‌خواهم نظر کولاکوویچ را جلب کنم

اسفندیار: دنبال فینالیست شدن در لیگ ملتها هستیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: هنوز تصمیمی درباره بازیکنان مشترک تیم جوانان و بزرگسالان به ما اعلام نشده است.

اسفندیار: دنبال فینالیست شدن در لیگ ملتها هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران از ۱۹ فروردین ماه تمرینات خود را با حضور بازیکنانی که در لیگ داخلی فعالیت داشتند، استارت زده و از چند روز دیگر هم با اضافه شدن لژیونرها تمرینات رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گیرند.


اتفاق جالبی که با تماشای تمرینات تیم ملی کاملا به چشم می آید، اضافه شدن بازیکنان جوان و کم تجربه است که خیلی از آنها همین امسال هم عضو تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی خواهند بود.
 امیرحسین اسفندیار، بهترین بازیکن جوانان آسیا ۲۰۱۸ که سال گذشته فقط به خاطر تاخیر در حضور در یکی از تمرینات توسط کولاکوویچ کنار گذاشته شد، بار دیگر با روی خوش سرمربی تیم ملی مواجه شده و این روزها سعی می کند خودش را در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان جای دهد.


این بازیکن که کاپیتان تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ هم به شمار می رود، درباره وضعیت اردوی تیم ملی بزرگسالان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: قبل از اینکه تمرینات تیم ملی آغاز شود، اکثر بازیکنان انفرادی تمرین می کردند. تقریبا همه با آمادگی ۵۰، ۶۰ به اردو آمدند و این کار مربیان را هم راحت کرد. وقتی آقای کولاکوویچ دید که بدن بازیکنان آماده است، از همان روز اول تمرینات توپی را آغاز کرد. ما هم از همان روز اول تلاش خود را می کنیم. انشاالله که امسال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان را داشته باشم.


وی درباره تداخل اردوهای تیم جوانان و بزرگسالان و بازیکنان مشترک بین این ۲ تیم عنوان کرد: چیزی معلوم نیست و صحبتی با ما نشده است. البته شنیدم که آقای کولاکوویچ و آقای داوری جلسه ای داشتند و قرار است آقای عطایی هم جلسه ای را داشته باشند. فکر می کنم اگر جلسه ای بین این ۳ مسئول برگزار شود، تصمیم نهایی را در این باره خواهند گرفت که کدام بازیکنان به تیم جوانان بروند و کدام نفرات در تیم بزرگسالان بمانند. امسال سال شلوغی برای تیم بزرگسالان هست و مسابقات مهمی داریم. انشالله هر نتیجه ای که این جلسات داشته باشد، بتواند به والیبال ایران کمک کند.

 

1398698


دریافت کننده تیم ملی والیبال درباره اینکه سال گذشته به دلایلی نتوانست شانس بازی در تیم بزرگسالان را داشته باشد و امسال انگیزه بیشتری خواهد داشت، گفت: قضیه سال قبل که تمام شد و دیگر به آن فکر نمی کنم. امسال صددرصد با تمام توانم در اردو هستم. به هر حال من یک سال را از دست دادم و در کنار این بازیکنان نبودم. در لیگ امسال هم برای من سخت گذشت چون مصدومیتی قبل از شروع لیگ داشتم. به هر حال تمام تلاشم را می کنم که نظر آقای کولاکوویچ را جلب کنم و بتوانم برای تیم بزرگسالان بازی کنم.


اسفندیار در خصوص پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در لیگ ملت ها اظهار داشت: نمی شود پیش بینی کرد. والیبال یک ورزش گروهی است و همه باید در زمین خوب باشند تا بتوانیم تیم‌های بزرگ دنیا را شکست دهیم. قطعا همه بازیکنان به دنبال پیروزی هستند تا در نهایت بعد از ۴، ۵ سال به فینال لیگ ملت ها برسیم. امسال ۲ هفته پشت سر هم میزبان هستیم و شرایط خیلی بهتری داریم. می توانیم حریفان را در ایران تحت فشار قرار دهیم و بردهای بیشتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها