کد خبر : 1605960 | 30 فروردين 1398 ساعت 17:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: باید باخت به بارسا را فراموش کنیم

منچستریونایتد سه شنبه شب گذشته با شکست 3-0 از بارسلونا در نوکمپ، به کارش در لیگ قهرمانان پایان داد.

سولسشر: باید باخت به بارسا را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد حالا تنها باید به لیگ برتر و کسب سهمیه فکر کند. تیم ششم جدول که البته اختلاف زیادی با رقبای خود تاتنهام، آرسنال و چلسی ندارد و به فاصله 5 بازی تا پایان فصل، می تواند به هدف خود دست یابد.

 

 

1397542

 

 

اوله گنار سولسشر که شاگردانش یکشنبه باید در زمین اورتون به میدان بروند، در خصوص وضعیت این تیم و بازیکنانش گفت:« ما امروز صبح 20 بازیکن به علاوه دروازه‌بان‌ها را در تمرین تیم داشتیم که آمار بدی نیست. نمانیا ماتیچ و الکسیس سانچس هم روز گذشته تمرین خوبی داشتند، از این رو احتمالاً در بازی یکشنبه به میدان خواهند رفت.

باید بگویم تیم خوب به نظر می‌رسد و بهتر و بهتر هم می‌شود. آندر هررا به تمرینات بازگشته است و سخت کار می‌کند. اریک بایی نیز این هفته به تمرینات بازخواهد گشت. در مورد آنتونیو والنسیا، اما هنوز اطمینان نداریم.»


سولسشر در مورد شکست از بارسا گفت:« باید شکست مقابل بارسلونا را به سرعت فراموش کنیم. نباید بابت باخت مقابل بارسا شرمنده باشیم. رفتار و تلاش بازیکنان در آن بازی خوب بود و بازیکنان با اتحادی که داشتند، تلاش‌شان را به کار بستند، بنابراین می‌توانیم در بازی‌‌های پیش رو نیز اینچنین باشیم.

باید به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگردیم. هفته شگفت‌انگیزی در پیش داریم و بازیکنان نیز ذهنیت خوبی دارند. به‌هرحال بازی سختی در گودیسون‌پارک مقابل اورتون خواهیم داشت.»

 

سرمربی نروژی در پایان و در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید گفت:« استعدادیاب‌های ما در نقاط مختلف جهان بازیکنان خوب را زیر نظر دارند و ما بازیکنانی که فکر می‌کنیم به سیستم بازی ما می‌خورند را به خدمت خواهیم گرفت، بازیکنانی که شخصیت و قیمت معقولی داشته باشند و بتوانند برای مدت طولانی در باشگاه بمانند. اطمینان دارم که بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. قرار نیست برای مثال هفت بازیکن به خدمت بگیریم، باید گام به گام پیش‌ برویم و خریدهایی انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها