کد خبر : 1606890 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 22:24 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: برای من کوتینیو و دمبله فرقی ندارند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در مورد نحوه چبیش ترکیب تیمش صحبت کرد.

والورده: برای من کوتینیو و دمبله فرقی ندارند


به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله یک سال قبل به عنوان گران ترین خریدهای تاریخ بارسلونا راهی این تیم شدند اما هیچکدام هنوز به طورکامل قادر به برآورده کردن انتظار نبوده اند و در بسیاری از بازی ها نیز نیمکت نشینی را تجربه کرده اند اما والورده تاکید کرد هرگز تفاوتی بین بازیکنانش قائل نیست و ملاک تنها آمادگی است.

 

والورده گفت: "همیشه و همواره بازیکنان برای ما برابر بوده و از نظر من هر دوی آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و هیچکدام برای من اولویتی نسبت به دیگری محسوب نمی شوند. تنها چیزی که اتفاق افتاده این است که لحظاتی در طول فصل وجود دارد که برخی از بازیکنان بازی می کنند و برخی دیگر نیمکت نشین می شوند.

 

1400328

 

اما این اتفاق نه تنها در بارسلونا، بلکه در همه تیم های دنیا رخ می دهد. هر بازیکنی باید تلاش کند تا موقعیت وی در ترکیب تثبیت شود و به همین دلیل گاهی اوقات دمبله و برخی اوقات کوتینیو بازی می کند و گاهی هم هر دوی آنها به میدان می روند.

 

تلاش ما این است که عثمان دمبله دوباره به فرمی شبیه دوران قبل از مصدومیت خود بازگردد و نباید فراموش کرد دیدار مقابل رئال سوسیداد دومین بازی او بعد از طی کردن دوران مصدومیت بوده است."

دیدگاه‌ها