کد خبر : 1607706 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 18:19 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: چهار بازی را می بریم و قهرمان می شویم

سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید تیمش به نتایج دورتموند اعتنایی ندارد و تنها تمرکز او و تیمش روی برد در ۴ بازی باقی مانده تا پایان فصل است.

کوواچ: چهار بازی را می بریم و قهرمان می شویم

به گزارش "ورزش سه"، چهار هفته تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا باقی مانده است و بایرن مونیخ با یک امتیاز بیشتر از دورتموند در صدر جدول قرار دارد و رقابت حساسی برای قهرمانی در این لیگ وجود دارد.

 

 

1395050

 

 

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار فردا یکشنبه تیمش برابر نورنبرگ گفت:« رقابت حساسی در صدر جدول ایجاد شده است که برای هواداران ممکن است خیلی جذاب باشد. من به بازیکنانم گفتم که شما با این فرض بازی کنید که ۴ برد از ۴ بازی پیش رو تا پایان فصل می‌خواهید و در این صورت دیگر نیاز نیست به نتایج تیم دیگر نگاه کنید. من بازی دورتموند و شالکه را تماشا نخواهم کرد چون برابر هیچکدام از دو تیم بازی نخواهیم داشت. تمام تمرکز من این است که تیمم بتواند هر ۴ دیدار باقی مانده را با برد به پایان برساند.»

 

سرمربی جوان بایرن مونیخ در پایان صحبت‌های خود گفت:« هیچ حریفی را تا پایان فصل دست کم نخواهیم گرفت. همه فکر می‌کنند که ما باید حتماً نورنبرگ را ببریم من هم برای برد، تیمم را به زمین می‌فرستم ولی به هیچ وجه بازی آسانی برای ما نخواهد بود. درباره بازیکنان مصدوم نیز باید بگویم که ریبری و نویر با مشکلاتی روبرو هستند و هنوز نمی‌توانیم درباره این دو بازیکن صحبت کنیم و باید منتظر باشیم تا روند بهبودی آنها را ببینیم.»

دیدگاه‌ها