کد خبر : 1608018 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 18:59 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

از علیرضا بیرانوند تا عالیشاه و ...

تیم کامل تراکتورسازی در اردوی پرسپولیس

حساس‌ترین دیدار هفته آینده در تبریز و مابین شاگردان برانکو ایوانکوویچ و جرج لیکنز برگزار خواهد شد، جایی که شاید تکلیف جام هجدهم هم مشخص شود.

تیم کامل تراکتورسازی در اردوی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی بعد از ورود به حواشی طی سه هفته اخیر با شکست به کار خود پایان داده تا شانس دستیابی به جام برای آنها کم و کمتر شود. آنها اکنون در حساس‌ترین بازی هفته در انتظار پرسپولیس هستند تا با امیدواری به دستیابی به سه امتیاز، امیدها را تا هفته پایانی زنده نگه دارند.


در ترکیب کنونی پرسپولیس اما در اتفاقی جالب توجه بازیکنان زیادی با سابقه حضور و یا چالش با باشگاه تراکتورسازی مواجه بودند، حضور دارند. از دروازه‌بان این تیم که شایعات بزرگی را خصوص حضورش در تبریز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی شکل داده بود تا عالیشاه که جنجالی ترین بازیکن این دیدار می‌تواند تلقی شود. 


علیرضا بیرانوند؛ ماجرای سربازی ناکام گلر ملی‌پوش


تراکتورسازی با سردار آجرلو به شدت به دنبال جذب گلر ملی پوش است و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به مشکلات سربازی گزینه مناسبی برای آنها محسوب می‌شود. شایعه جدی و جدی تر شد و خصوصا اینکه دروازه‌بان پرسپولیس برای جدایی از این تیم بعد از تنش با هواداران جدی شده است. پرسپولیس اما در نهایت قهرمان شده و علیرضا بیرانوند هم اعلام کرد که این صحبت‌ها را در زمان عصبانیت مطرح کرده و چنین تصمیمی در ذهن ندارد.

 


امید عالیشاه؛ شایعه تبانی و جنجال


هافبک گلساز پرسپولیس در تصمیمی جنجالی اعلام کرد برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی خواهان حضور در تراکتورسازی است. موضوعی که جنجال بزرگی را شکل داد و هواداران و خصوصا مدیریت در این خصوص با توجه به وضعیت تیم نسبت به او موضع گرفتند. عالیشاه راهی تراکتورسازی شد و پشت در بسته محرومیت این باشگاه باقی ماند. در پایان این محرومیت او در جدال با تراکتورسازی در شرایطی که در دقایق ابتدایی با توجه به مصدومیت از زمین خارج شد با هجمه هواداران تبریزی مواجه شد و اتهامات بزرگی را متوجه خود دید. عالیشاه در بازی این فصل تیمش مقابل ماشین سازی در تبریز نیز شادی جنجالی را شکل داد تا بیش از پیش مورد هجمه و انتقاد آنها قرار گیرد. 

 

1395684


سروش رفیعی؛ روزهای خوب سربازی


شماره هفت کنونی پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی مجبور به حضور در تراکتورسازی شد. او که با مشکل کارت پایان خدمت راهی تبریز شده بود، توانست نمایش خوبی در ترکیب تراکتورسازی به جا بگذارد و بلافاصله بعد از دریافت کارت از جمع آنها جدا شد، موضوعی که دلخوری کوچکی در بین هواداران تبریزی شکل داد اما موضوع هیچ وقت شدت نگرفت تا رفیعی به عنوان یک بازیکن اخلاق همچنان مورد توجه و اقبال تبریزی‌ها باشد. 

 

1388730


شجاع خلیل‌زاده؛ پرنده رفتنی شد


دیگر سرباز تراکتوری که راهی پرسپولیس بود شجاع خلیل زاده است. شجاع البته مجبور شد بعد از پایان خدمتش برای گذراندن پایان قراردادش به سپاهان برود و سپس به پرسپولیس آمد. او عملکرد خوبی در تراکتور داشت و هواداران این تیم به او علاقه خاصی داشتند. طی مدت اخیر نیز مشکلی بین طرفین نبوده و بعید است در بازی این هفته نیز موضعی نسبت به مدافع شماره 3 سرخپوشان داشته باشند.

 

1397290


احمد نوراللهی؛ سرباز آرام اردوگاه


نوراللهی هم همزمان با عالیشاه به تراکتور رفت و مشکلی مشابه این بازیکن داشت و مجبور شد مدتی بیرون بماند. این بازیکن نیز که امیدوار بود در دوران سربازی روزهای خوبی را در تبریز پشت سر بگذارد و بتواند زمینه حضورش در جام جهانی را فراهم کند، با توجه به محرومیت تبریزی‌ها با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در نهایت نیز با همان بازی‌های کم تعداد روزهای ابتدایی به پرسپولیس بازگشت. رفتار این بازیکن نیز در زمان حضور در تراکتورسازی به شکلی بود که موضع طرفداران این تیم را در پی نداشت.

 

1396131


مهدی شریفی؛ پوکر آخرین خاطره طلایی در تبریز


ابتدای فصل راهی پرسپولیس شد و سربازی خود را به عنوان بازیکن سپاهان در تراکتورسازی پشت سر گذاشت و بعد از پایان خدمتش به جمع طلایی پوشان برگشت و حالا اولین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند. شریفی محبوبیت بالایی در تبریز دارد و لقب سرباز شریف را از هواداران این باشگاه گرفته بود. البته بعید است او در ترکیب پرسپولیس در این بازی جایی داشته باشد.

 

1398699


مهدی ترابی؛ وتوی بلیت تبریز


ستاره نارنجی‌پوش تیم ملی با درخشش فوق العاده‌ خود چشم بیشتر تیم‌های لیگ برتری را گرفته بود و در این میان در نهایت پرسپولیس موفق به جذب وی شد. با این حال در زمان حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ادعای بزرگی از سوی تراکتورسازی مبنی بر عقد قرارداد برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی مواجه شد. ترابی اما در نهایت از این پرونده خارج شد و توانست در نیم فصل دوم در جمع پرسپولیس به کار ادامه دهد. 

 

1398754


علی علیپور؛ شایعه حضور در تبریز

 

فصل گذشته صحبت‌های جدی از حضورش در فهرست تراکتور و پیوستن به این تیم برای گذراندن خدمت سربازی به شکل جدی مطرح بود و با وجود اینکه خبر چند بار از سوی او تکذیب شد ولی همچنان گمانه‌زنی‌ها ادامه داشت ولی پس از خروج تراکتور از جمع تیم‌های نظامی این موضوع منتفی شد. علیپور این روزها به دنبال دستیابی به عنوان دوباره آقای گلی است و امیدوار است در تبریز نیز موفق به ثبت گل و بالا بردن شانس خود برای رسیدن به کفش طلا شود.

 

1400481

دیدگاه‌ها