کد خبر : 1608115 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 11:11 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ائتلاف خادم

متن نامه مجمع کشتی برای برکناری بنی‌تمیم

اعتراض کاندیداهای انتخابات کشتی و صورت جلسه اخیر اعضای مجمع، سرانجام به برکناری حمید بنی تمیم از سرپرستی فدراسیون انجامید تا وزارت ورزش به زودی سرپرست جدید را معرفی کند.

متن نامه مجمع کشتی برای برکناری بنی‌تمیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر،  اعضای مجمع فدراسیون کشتی سرانجام با توجه به اعتراضات و ابهامات فراوان در خصوص کاندیداتوری و سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی اقدام به برگزاری نشست و رأی گیری کردند که این نشست در نهایت به پایان دوران سرپرستی بنی تمیم انجامید.

 

اعضای مجمع کشتی در حالی روز گذشته نشست ویژه ای را برپا کردند که دعوا بر سر حضور همزمان بنی تمیم به عنوان سرپرست و کاندیدای ریاست فدراسیون بالا گرفته بود و این مساله باید با دخالت وزارت ورزش و اعضای مجمع حل و فصل می‌شد.

 

نکته قابل توجه در نشست اعضای مجمع و نتایج رأی گیری از رؤسای هیأت‌های این بود که نه تنها بر خلاف پیش‌بینی ائتلاف رسول و امیررضا خادم و حمید بنی تمیم، این طیف از حمایت قاطع اعضای مجمع کشتی برخوردار نیستند، بلکه آرای مجمع نشان داد رقیب بزرگ دیگری همچون علیرضا دبیر هم از شانس بالایی برای ریاست فدراسیون برخوردار است.

 

گویا چند روز پیش هم، یکی از مسئولان وزارت ورزش با حمید بنی تمیم تماس می‌گیرد و متذکر می‌شود با توجه به اعتراض کاندیداها باید تکلیف ماندن در مسئولیت سرپرستی یا حضور در جمع کاندیداهای ریاست را روشن کند که این روند با سکوت وی همراه شده و همه چیز به تصمیم مجمع عمومی موکول شد.

 

به هر حال با عدم استعفای بنی تمیم از سرپرستی فدراسیون، اعضای مجمع وارد گود تصمیم گیری شدند و در نهایت این موضوع با رأی گیری مجمع و در نهایت شکست حمید بنی تمیم و همراهانش همراه می‌شود. طبق آرای حاصله از اعضای مجمع، از میان ۲۵ رأی مأخوذه، ۱۱ رأی به ابقاء و ۱۲ رأی به برکناری و تغییر بنی تمیم داده شد که دو رأی هم باطل بود.

 

بدین ترتیب وزارت ورزش باید هر چه زودتر سرپرست دیگری را جایگزین حمید بنی تمیم کند تا کاندیداها بتوانند در شرایطی یکسان و عادلانه برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی تلاش کنند. انتخاباتی که گفته می‌شود یک سوی آن ائتلاف رسول و امیررضا خادم و برخی از مسئولان کنونی فدراسیون هستند و سوی دیگر آن علیرضا دبیر و دیگر کاندیداهای نامدار کشتی.

 

بنا بر این گزارش، متن صورت‌جلسه نشست اعضای مجمع فدراسیون کشتی که بصورت اختصاصی در اختیار خبرنگار مهر قرار داده شده و به برکناری حمید بنی تمیم انجامید به شرح زیر است:

 

جناب آقای سلطانی
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام

 

احتراماً نظر به برگزاری سمینار عمومی هیأت کشتی استان‌های سراسر کشور در روز یکشنبه مورخ ۹۸/۲/۸ به استحضار می‌رساند با عنایت به اخبار منتشر شده در زمینه تعیین سرپرست جدید برای فدراسیون کشتی، بدینوسیله نظر جنابعالی را به مصوبات این نشست به شرح ذیل به عنوان اکثریت اعضای مجمع فدراسیون کشتی معطوف می‌دارد:

 

«با توجه به بحث و بررسی‌های صورت گرفته میان اعضای حاضر در جلسه (طبق لیست پیوست) مقرر گردید در خصوص جمع‌بندی نقطه نظرات حاصله به شرح ذیل، طبق رأی‌گیری از اعضا، نتیجه به وزارت محترم وزارت ورزش و جوانان اعلام گردد. لازم به توضیح است طبق نظر اعضای مجمع، رأی نمایندگان هیأت‌های معرفی شده از سوی رؤسای ذی‌ربط، مورد قبول می‌باشد.

 

۱ .ابقای آقای حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست

۲. معرفی سرپرست فدراسیون توسط وزارت ورزش و جوانان با تائید اعضای مجمع

 

طبق آرای حاصله، از میان ۲۵ رأی مأخوذه، تعداد ۱۱ رأی به گزینه یک و ۱۲ رأی به گزینه ۲ و دو رأی باطل دریافت شد.

 

در پایان با آرای حاصله و فاصله ۱۵ روز باقی‌مانده تا رقابت‌های المپیک توکیو و مدت زمان محدود تا پایان مهلت ۶ ماهه سرپرستی فدراسیون کشتی، از جنابعالی درخواست می‌شود نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در ۴۵ روز آتی اقدام گردد تا کشتی هر چه زودتر به ثبات مدیریتی رسیده و رئیس منتخب مجمع، برنامه‌های مصوب را اجرایی کند.»

 

دیدگاه‌ها