کد خبر : 1608229 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 17:35 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

کفش طلای ششم لیونل مسی قطعی شد؟

لیونل مسی فاصله چندانی با فتح ششمین کفش طلای خود ندارد.

کفش طلای ششم لیونل مسی قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فصل گذشته برای پنجمین بار به کفش طلای اروپا رسید و از این حیث رکورددار شد. او فصل جاری هم تا به اینجا با زدن 34 گل برای بارسلونا و کسب 68 امتیاز، نامزد اصلی فتح کفش طلاست و کیلیان امباپه، ستاره جوان پی اس جی با 30 گل، نزدیک ترین تعقیب کننده می بیند.

 

 

1401966

 

 

مسی که تا پیش از بازی با لوانته 33 گله بود، توانست با زدن گل قهرمانی بارسا 34 گله شود؛ در حالی که امباپه در فینال جام حذفی فرانسه برای پی اس جی بازی نمی کرد و فرصت نزدیک شدن به مسی را نداشت.

امباپه در این بازی به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف از بازی اخراج شد و پیش بینی می شود که سه بازی از همراهی پی اس جی محروم شود. پی اس جی 5 بازی تا انتهای فصل فاصله دارد و به این ترتیب امباپه تنها در دو بازی فرصت هنرنمایی خواهد داشت؛ در حالی که مسی در سه بازی بعدی بارسا می تواند به میدان برود. امباپه اکتبر 2018 نیز به دلیلی مشابه سه جلسه محروم شده بود.

به این ترتیب و اگر امباپه با حکم کمیته انضباطی محروم شود، لیونل مسی کاری به مراتب راحت تر برای قطعی کردن کفش طلا خواهد داشت. این سومین کفش طلای متوالی فوق ستاره آرژانتینی نیز خواهد بود.

 

 

1401965

 

 

دیدگاه‌ها