کد خبر : 1608334 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:03 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

سانچو: فن‌دایک دریبل نمی‌خورد؟ در لیگ ملتها می‌بینیم!

جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند برای ویرژیل فن‌دایک، بهترین بازیکن سال لیگ برتر کری‌خوانی کرده و می‌گوید منتظر لیگ ملت‌های یوفا است تا او را دربیل بزند.

سانچو: فن‌دایک دریبل نمی‌خورد؟ در لیگ ملتها می‌بینیم!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه زمان زیادی از انتخاب ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای PFA نمی‌گذرد، جیدون سانچو، پدیده 18ساله انگلیسی باشگاه دورتموند فرصت را برای کری‌خوانی با فن‌دایک غنیمت شمرده و می‌گوید همه می‌گویند هیچکس تا حالا نتوانسته فن‌دایک را دریبل بزند، واقعاً؟ من بی‌صبرانه منتظر لیگ ملتهای یوفا هستم تا جلوی او قرار بگیرم و ببینم واقعاً هیچکس نمی‌تواند او را دربیل بزند؟

 

1393315

 

فن‌دایک در فصل جاری جایگاه خود را به عنوان ستون اصلی خط دفاعی لیورپول تثبیت کرده است. خط دفاعی‌ای که در این فصل لیگ برتر کمترین گل خورده را داشته و با اختلاف یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

 

فن‌دایک در فصل جاری آنچنان در کارهای دفاعی موفق بوده که هیچ بازیکنی نتوانسته او را دریبل کرده و در جریان بازی از او عبور کند. هر چند این آمار فن‌دایک تنها مختص فصل جاری نبوده و در واقع از ماه مارس سال گذشته تا کنون هیچ فوتبالیستی نتوانسته مدافع هلندی را دریبل بزند.

 

1402061

 

اما جیدون سانچو، پدیده 18ساله باشگاه دورتموند که از امسال به تیم ملی بزرگسالان انگلیس راه یافته و ملی‌پوش انگلیسی شده، فرصت را برای کری‌ خواندن برای فن‌دایک غنیمت شمرده و به اسکای اسپورتز گفت:" لیگ ملتهای یوفا نزدیک است. من خیلی از بازی‌های لیگ برتر را تماشا کرده‌ام و بازی‌های فن‌دایک را دیده‌ام. او مدافع بزرگی است. فن‌دایک توانایی خود را در زمین فوتبال نشان داده و به همین دلیل است که می‌گویند او یکی از بهترین مدافعین حال حاضر دنیا است".

 

سانچو در ادامه گفت:" طبیعی بود که جایزه بهترین بازیکن سال یا به رحیم استرلینگ برسد یا به فن‌دایک چرا که آنها امسال واقعاً فصل درخشانی را پشت سر گذاشته بودند. آمار آنها نشان می‌دهد که جایزه واقعا شانس آنها بوده. دو ستاره‌ای که نقش مهمی در موفقیت تیم‌هایشان داشته‌اند".  

 

دیدگاه‌ها