کد خبر : 1608433 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 19:39 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازی سایپا امروز بود

علی دایی: پول وعده غذایی هم نداریم و خوشحالم!

سرمربی سایپا بعد از برد برابر ذوب‌آهن نسبت به شرایط تیمش و عملکرد مدیران شرکت اعتراض زیادی را مطرح کرد.

علی دایی: پول وعده غذایی هم نداریم و خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه" علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری دو بر صفر شاگردانش مقابل ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم یکی از بهترین‌ بازی‌های ما بود. با شناختی که از ذوب‌آهن داشتیم در نیمه اول و در نیمه دوم موقعیت آنچنانی به آنها ندادیم. در بازی امروز کناره‌ها و عمق دفاع را بستیم و اجازه ندادیم میانه میدان در اختیار تیم ذوب‌آهن باشد، ذوب‌آهن تلاش کرد در بازی دفاع به حمله سرعت بیشتری داشته باشد، اما در طول بازی تیم ما بود که با استفاده از ضد حملات موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. در بازی امروز موقعیت‌های زیادی را هم خراب کردیم و سه چهار موقعیت در 18 قدم تیم ذوب‌آهن از دست دادیم، به غیرت، شرافت و مردانگی بچه‌ها افتخار می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.


*پول وعده غذایی هم نداریم و خوشحالم!


با این که تنها تر از گذشته هستیم و کسی سراغی از ما نمی‌گیرد و حتی به تمرینات ما نمی‌آیند، در حال انجام دادن کار خود هستیم. امروز خبر خیلی خوشحال‌کننده‌ای دریافت کردیم و آن این بود که از فردا به دلیل مشکلات مالی رستوران‌مان یک وعده غذایی که به ما می‌داد را دیگر نخواهد داد. ساموئل سارفو بازیکن خارجی ما نیز در سه چهار روز اخیر در تمرینات شرکت نکرده است و به همین دلیل مجبور شدیم او را به اصفهان نیاوریم. در بازی امروز از بچه‌های جوان‌مان در حساس‌ترین نقطه دفاعی استفاده کردم و خدا را شکر آنها عملکرد خیلی خوبی داشتند.


*مردانه ذوب‌آهن را بردیم


مقابل ذوب‌آهن مستحق پیروزی بودیم، شاید فشار بازی‌ها باعث شده بود تا ذوب‌آهن طراوت همیشگی را نداشته باشد، اما نباید از شایستگی بچه‌ها سایپا به راحتی عبور کنیم. بازیکنان من مردانه بازی کردن و شایسته پیروزی بودند.

 

1402172


*سال گذشته باغبان هم ما را حمایت می‌کرد اما الان...


متاسفانه همه چیز در این مسئله دخیل است، در سالیان گذشته کسانی در سایپا حضور داشتند که از تیم حمایت می‌کردند، از مدیرعامل کارخانه تا مدیرعامل باشگاه و حتی باغبان محل تمرینات همه جوره از تیم حمایت می‌کردند. باید از قلعه‌بانی یاد کنم که در زمان مدیریت کارخانه همه جوره   پشت تیم بود اما در حال حاضر هیچ کسی پشت ما نیست. سه بازی به انتهای فصل باقیمانده است و بخشی از بچه‌های ما 60 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و بخشی دیگر از بچه‌ها با وجود داشتن بندهایی در قرارداد تنها به 50 درصد پول خود رسیده‌اند.

دیدگاه‌ها