کد خبر : 1609095 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:59 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره:

هنوز هم می توانیم قهرمان بوندسلیگا شویم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است هنوز هم فتح بوندسلیگا برای شاگردانش ممکن است.

هنوز هم می توانیم قهرمان بوندسلیگا شویم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با شکست سنگین هفته قبل دورتموند مقابل شالکه، این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد اما بایرن مونیخ نیز مقابل نورنبرگ متوقف شد تا فاصله در صدر جدول به 2 امتیاز برسد و حالا در آستانه دیدار با وردربرمن، لوسین فاوره معتقد است تیمش تنها باید به کسب پیروزی فکر کند.

 

لوسین فاوره در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه برابر وردربرمن گفت: "همه فکر می کردند که کار دورتموند در این فصل تمام شده است و کسی تصور نمی کرد بایرن مونیخ در برابر نورنبرگ قادر به کسب پیروزی نباشد.

 

1403065

 

بازیکنانم احمق نیستند. آنها به جدول نگاه می کنند و می دانند که حالا همه چیز را می توان دوباره بدست آورد، اما ما باید روی بازی با وردربرمن تمرکز کنیم زیرا نیاز به پیروزی در این دیدار داریم و راه دیگری وجود ندارد.

 

شرایط لوکاس پیسچک؟ صحبت کردن در این مورد خیلی برایم خوشایند نیست. خوشبختانه پیسچک برای آخرین بازی بوندس لیگا مقابل مونشن گلادباخ در دسترس خواهد بود. او تمام طول هفته در تمرینات شرکت کرد و این اتفاق امروز نیز رخ داد، اما باید ببینیم آیا پیسچک به اندازه کافی آماده بازی کردن خواهد بود یا خیر."

دیدگاه‌ها