کد خبر : 1610944 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:55 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیورنتینا 0-1 میلان: امیدهای روسونری زنده شد

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینا 1-0 به پیروزی رسید و امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بار دیگر افزایش یافت.

فیورنتینا 0-1 میلان: امیدهای روسونری زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در دیدار قبلی بولونیا را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم با تک گل هاکان چالهان اوغلو به پیروزی رسیدند و اکنون با یک بازی بیشتر، تنها یک امتیاز با اینتر، تیم چهارم جدول سری آ، فاصله دارند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه فیورنتینا ایجاد کنند.

این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 35، چالهان اوغلو سرانجام توانست قفل دروازه فیورنتینا را باز کند. روی ارسال تند و تیز سوسو از سمت راست بود که ستاره ترک تبار میلان با ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1405285

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میزبان شروع بهتری داشت و در دقیقه 52، چیزی نمانده بود که کیه‌زا با یک شوت دیدنی، کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بار دیگر میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند. از جمله در دقیقه 80 که کوترونه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و میلان با همان یک گل توانست به پیروزی برسد. با این پیروزی، میلان 62 امتیازی شد و به یک امتیازی اینتر رسید. هرچند اینتری ها می توانند با پیروزی در دیدار این هفته مقابل کیه‌وو، بار دیگر جایگاهش در رتبه چهارم را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها