کد خبر : 1611208 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 22:52 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوسیداد 3 - 1 رئال مادرید؛ فصل لعنتی!

رئال مادرید در شبی دشوار 1-3 مغلوب سوسیداد شد.

سوسیداد 3 - 1 رئال مادرید؛ فصل لعنتی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که فصلی فاجعه بار را سپری می کند، امشب نیز برابر سوسیداد اگرچه پیش افتاد اما در نهایت سه بار دروازه خود را باز شده دید و یک شکست دیگر را نیز در لالیگا پذیرفت.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 به گل رسید. روی پاس کریم بنزما، براهیم دیاز در محوطه صاحب فرصت شد و با حرکتی انفرادی و ضربه ای دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

1405642

 

1405645

 

در ادامه سوسیداد بازی را در دست گرفت و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه موفق شد به گل تساوی برسد. در دقیقه 25 و روی پاس پشت پای ویلیان، مرینو در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد حملات سوسیداد ادامه یافت و این تیم با اخراج خسوس وایخو به یک ضربه پنالتی دست یافت اما تیبو کورتوا موفق شد ضربه ویلیان ژوزه را مهار کند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند که به جایی نرسید و نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

سوسیداد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل دوم هم رسید. روی ارسال پاردو و ضربه سر زالدوا و البته اشتباه کورتوا، سوسیداد به گل دوم هم رسید.

 

1405643

 

در ادامه و با توجه به ده نفره شدن رئال مادرید، سوسیداد بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 66 به گل سوم هم دست یافت. آندره بارنتکسا در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل سوم لقب گرفت.

 

در اواخر بازی سوسیداد صاحب بهترین بخت برای زدن گل چهارم هم شد اما ضربه عدنان یانوزای در موقعیتی بسیار خوب به دیرک برخورد کرد تا در نهایت رئال مادرید با همان نتیجه 1-3 مغلوب سوسیداد شود.

دیدگاه‌ها