کد خبر : 1611209 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 22:54 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 2 - 0 ختافه؛ پیروزی بی دردسر

بارسلونا موفق شد در نوکمپ با دو گل ختافه را مغلوب کند.

بارسلونا 2 - 0 ختافه؛ پیروزی بی دردسر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف غیرمنتظره از لیگ قهرمانان، بارسلونا در خانه خود و در شرایطی که پیش از این قهرمانی خود را مجسل کرده بود، با دو گل ختافه را شکست داد.


ختافه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 می توانست به گل اول برسد اما مولینا در موقعیتی تک به تک در مقابل سیله سن ناکام ماند.

 

دقایقی بعد و روی پاس رودریگز، مولینا باز هم برای گلزنی صاحب فرصت شد اما ضربه او از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

1405648

 

1405649

 

اما در ادامه بارسلونا بازی را در دست گرفت و در نهایت در دقیقه 39 به گل اول رسید. روی ارسال لیونل مسی از روی ضربه ایستگاهی، ابتدا ضربه پیکه توسط دروازه بان ختافه دفع شد اما در ریباند آرتورو ویدال موفق شد در مقابل دروازه گل اول را به ثمر برساند.

 

در اواخر نیمه اول مالکوم می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه پای چپ او توسط سوریا مهار شد و نیمه نخست با برتری 0-1 بارسا به پایان رسید.

 

در اوایل نیمه دوم و روی حرکت مسی، ویدال می توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند اما تعلل او باعث از دست رفتن فرصت شد.

 

1405647

 

لحظاتی بعد و روی پاس ویدال، مسی با ضربه ای چیپ دروازه ختافه را تهدید کرد اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

در اواسط نیمه دوم و روی پاس پیکه، مالکوم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بارسلونا به کنترل جریان بازی پرداخت و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد.

 

در دقیقه 88 ضربه سر مولینا به دیرک دروازه بارسا برخورد کرد و لحظاتی بعد بارسلونا روی اشتباه بازیکنان ختافه و گل به خودی داکنام به گل دوم هم رسید تا در نهایت در دیداری تشریفاتی با همین دو گل ختافه را شکست دهد.

دیدگاه‌ها