کد خبر : 1611234 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: فراموش کردن شکست لیورپول زمان می‌برد

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی دیروز تیمش مقابل ختافه گفت: فراموش کردن شکست لیورپول برای بازیکنانش زمان می‌برد چرا که طعم تلخی برای آنها به جا گذاشته است.

والورده: فراموش کردن شکست لیورپول زمان می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قهرمان زودهنگام امسال لالیگا دیروز در هفته یکی مانده به پایانی رقابتها به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. ارنستو والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت از عملکرد بازیکنانش راضی است ولی معتقد است فراموش کردن شکست تلخ لیورپول برای تیم او زمان خواهد برد چون آن شکست طعم تلخی در ذهن آنها به جا گذاشته.

 

1403397

 

والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این پیروزی برای ما مهم بود تا از شبحی که بالای سرمان سایه افکنده بود خلاص شویم".

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" همه بازیکنان ما دوباره به شرایط ایده‌آل برخواهند گشت هر چند این کار در ابتدا دشوار است. ما در حال حاضر به فینال کوپا دل‌ری فکر می‌کنیم".

 

1405684

 

والورده در ادامه صحبت‌هایش درباره مسی گفت:" مسی تلاش می‌کند تا طعم تلخ شکست لیورپول را فراموش کند. ما همه امیدهای زیادی برای حضور در فینال چمپیونزلیگ داشتیم. ولی خب اتفاقی است که افتاده و مجبوریم دوباره رو به جلو حرکت کنیم".

 

دیدگاه‌ها