کد خبر : 1611280 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 12:58 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی از نرسیدن کوتینیو به فینال کوپا دل‌ری

آسیب‌دیدگی فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا مقابل ختافه ممکن است باعث عدم حضور او در فینال کوپا دل‌ری شده و فصل او در بارسا را به پایان رسانده باشد.

نگرانی از نرسیدن کوتینیو به فینال کوپا دل‌ری

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در بازی دیروز بارسلونا مقابل ختافه که با پیروزی 2-0 کاتالان‌ها به پایان رسید ازناحیه پای چپ مصدوم شد و پزشکان بارسا امروز اعلام کردند او حدوداً ده روز قادر به حضور در میادین نخواهد بود. به این ترتیب حضور کوتینیو در بازی بارسا در فینال کوپا دل‌ری با ابهام مواجه شده است.

 

1405749

 

بارسلونا که پیش از این قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده روز بیست و پنجم ماه می در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف والنسیا می‌رود تا به رکورد نهمین دبل در فوتبال اسپانیا دست یابد.

 

مصدومیت کوتینیو از آن رو باعث نگرانی کادر فنی بارسلونا شده که حضور لوئیس سوارز در این بازی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سوارز چند روز پیش از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفته و عثمان دمبله هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ فعلا قادر به بازی نیست.

 

باشگاه بارسلونا در توئیتی درباره وضعیت کوتینیو نوشت:" انجام معاینات پزشکی روی فیلیپ کوتینیو نشان داده که او از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده  و انتظار می‌رود تا ده روز دیگر قادر  به همراهی تیم نباشد".

 

دیدگاه‌ها