کد خبر : 1613198 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

جابه جایی مردان موفق پرتغالی در حاشیه خلیج فارس

العین برد؛ صنعت نفت باخت

دو جابه جایی روی نیمکت های مربیگری باشگاه های اماراتی و عربستانی باعث شد تا آبادانی های ایران بازنده های بزرگ لقب بگیرند.

العین برد؛ صنعت نفت باخت

به گزارش "ورزش سه"، عجیب ترین خبر نقل و انتقالاتی تابستان 2019 به کوچ مردان موفق پرتغالی نیمکت های مربیگری در ایران و عربستان برمی گشت که باعث شد تا شوک بزرگی به طرفداران پرشمار صنعت نفت در برزیل ایران وارد شود.


پائولو سرجیو که بعد از نیم فصل پر از فزار و نشیب و انتقاد موفق شد تیمی فوق العاده برای آبادانی ها بسازد و در هفته های پایانی فصل به هیچ حریفی رحم نکند به یکباره سر از عربستان و باشگاه التعاون در آورد تا سال آینده هدایت قهرمان جام حذفی و تیم سوم لیگ عربستان را برعهده داشته باشد. سرجیو در حالی راهی التعاون شد که در این تیم جایگزین دیگر هموطن خود شد، مردی که بعد از سال ها انقلاب بزرگی در این تیم عربستانی ایجاد و آنها را مسافر آسیا کرد آن هم با سهمیه مستقیم نه پلی آف.


مانوئل پدرو از یکی دو هفته قبل مذاکرات پنهانی با باشگاه العین امارات داشت و در نهایت هم چند روز قبل روزنامه عکاظ با انتشار تصاویری از این مربی در نشست خصوصی با مالکان العین از او به عنوان سرمربی جدید بنفش ها و جانشین گاریدو اسپانیایی نام برد. این انتقال باعث شد تا سران الاتعاون با ناامیدی از تمدید قرارداد پدرو بلافاصله زمینه انتقال پائولو سرجیو از فوتبال ایران را فراهم کنند تا به این ترتیب در جابه جایی مردان موفق پرتغالی در حاشیه خلیج فارس سر آبادانی ها بی کلاه بماند.


با این وضعیت باید منتظر ماند و دید واکنش برزیلی های ایران به از دست دادن مردی که یک فصل به پای او ایستادند تا بتواند افکارش را در تیم پیاده کند، چه خواهد بود. سرجیو بارها تا آستانه برکناری به خاطر فشارهای کاذب پیش رفت اما باشگاه پای او ایستاد و در نهایت هم این اعتماد جواب داد تا صنعت نفت فصل را در رده نهم به پایان برساند.

 

1407737

 

مانوئل پدرو در یکی از درخشان ترین فصول الاتفاق موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی حذفی رسانده و با تحمیل شکست به غول های بزرگ سعودی نام خود را در مارکتینگ فوتبال حاشیه خلیج فارس بر سر زبان ها بیاندازد و در نهایت سر از العین در بیاورد.

دیدگاه‌ها